کد خبر: ۲۰۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
دبير سازمان ليگ گفت: ما درخواست باشگاه استقلال مبني بر يار کمکي براي ليگ قهرمانان آسيا را به فدراسيون فوتبال ارسال کرديم تا آنها در اين باره تصميم بگيرند.

علي کاظمي در خصوص اينکه باشگاه استقلال قصد دارد 4 بازيکن کمکي براي ليگ قهرمانان آسيا از تيم‌هاي استقلال خوزستان، سايپا و ذوب‌آهن جذب کند، اظهار داشت: در آئين‌نامه فدراسيون فوتبال ايران و AFC بازيکناني که به صورت قطعي و يا قرضي به تيم ديگر انتقال مي‌يابند بايد پيش از شروع فصل اين اقدام انجام شود و يا در نيم فصل تيم‌ها بازيکنان خود را جابه‌جا کنند مگر اينکه بازيکني آزاد باشد و در جريان مسابقات اين انتقال صورت بگيرد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: باشگاه‌ها نمي‌توانند بازيکني که در باشگاه ديگر فعاليت مي‌کند را به خدمت بگيرند اما باشگاه استقلال بازيکنان را به عنوان کمکي مي‌خواهد. در آئين‌نامه‌اي که اصلاح شده هم ذکر شده که مواردي که در آئين‌نامه پيش‌بيني نشده خود فدراسيون در مورد آن تصميم بگيرد به همين جهت ما هم اين مسئله را مکتوب به فدراسيون فوتبال اعلام کرديم تا آنها در مورد اين مسئله به ما پاسخ بدهند.

دبير سازمان ليگ خاطر نشان کرد: قرار است طي يکي دو روز آينده فدراسيون فوتبال در مورد درخواست باشگاه استقلال به ما جواب بدهد. ما نامه خود را به دبير کل ارسال کرديم و آنها هم اين مسئله را در کميته‌هاي مختلف مورد بررسي قرار مي‌دهند. البته ما قطعا اجازه حضور آن بازيکنان را در ليگ به استقلال نمي‌دهيم اما فدراسيون هر جوابي به ما بدهد آن را عملي خواهيم کرد. مسئولان فدراسيون با کنفدراسيون فوتبال آسيا رايزني مي‌کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها