کد خبر: ۲۰۲۲۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
در حالي که پرسپوليس با موقعيت حساسي مواجه شده آسيب‌ديدگي‌هاي سريالي بازيکن جوان اين تيم اصلا براي اعضاي فني خوشايند نيست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، مصدوميت‌هاي پي در پي اميد عاليشاه باعث نگراني‌هاي بيش از حد پرسپوليسي‌ها به خصوص علي پروين شده است. جالب اينکه مصدوميت‌هاي عاليشاه فقط از ناحيه همسترينگ است و اين موضوع باعث شده تا همه از آسيب‌ديدگي کهنه و قديمي او حرف بزنند. البته هافبک – مهاجم سرخپوشان در مصاحبه اخيرش گفته اين مصدوميت‌ها از لحاظ روحي ضربه وحشتناکي به او زده.

 

عاليشاه تا سه هفته ديگر شايد هم تا آخر ليگ نتواند در ميادين حاضر شود و به همين دليل دست مربيان پرسپوليس تا حدي خالي شده است. اين بازيکن در بازي با استقلال و گسترش فولاد يکي از خوب‌هاي پرسپوليس بود اما مصدوميت شديد در ديدار با فولاد خوزستان عاليشاه را تا مدت‌ها از ترکيب اصلي دور کرد و حال علي پروين به شدت از مصدوميت‌هاي بيش از حد اين بازيکن ناراحت و شاکي شده است.

 

البته صحت و سقم اين خبر به گردن راوي است اما شنيديم پروين در محفل دوستان و نزديکانش با شکايت از عاليشاه گفته معلوم نيست اين بازيکن چکار مي‌کند و چه بلايي بر سر خودش آورده که مدام مصدوم مي‌شود. از آن موقع که يادم مي‌آيد عاليشاه مدام دچار مصدوميت مي‌شود و همين قضيه بيش از هر کسي به پرسپوليس ضربه زده است.

 

در هر صورت با مصدوميت عاليشاه و محروميت صادقيان و نوري در بازي پرسپوليس مقابل سپاهان بابت در اختيار نداشتن اين سه بازيکن خط مياني شديدا نگران و ناراحت بودند و اين موضوع باعث شد تا صبر پروين تمام شده و چنين جبهه‌گيري تندي را عليه اميد عاليشاه بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها