کد خبر: ۲۰۱۹۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲

کاپیتان تیم ملی اسپانیا با ناراحتی از درگذشت سرمربی این تیم در یورو 2008 می‌گوید خود را مدیون آراگونس می داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لوئیس آراگونس سرمربی تیم ملی اسپانیا در یورو 2008 روز گذشته درگذشت. خیلی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا روز گذشته به خاطر درگذشت سرمبی سابق خود اظهار ناراحتی کردند.

ایکر کاسیاس روز گذشته در کنفرانس خبری خود درباره لوئیس آراگونس گفت: من نحوه صحبت کردن لوئیس که بسیار شاد و صمیمی بود را دوست داشتم. اوهمیشه خیلی صادقانه و رک هر انتقادی که لازم بود می‌کرد و همیشه با بازیکنان دیگر صادق بود. این اخلاق آراگونس باعث شده بود که همه بازیکنان با او احساس راحتی کنند. من رابطه فوق العاده‌ای با او داشتم و او تأثیر بزرگی در بسیاری از بازیکنان داشت – به خصوص اعضای تیم ملی. من هزاران خاطره از او دارم. برای همه ما که او را می شناختیم و نزدیکش بودیم، لحظات سختی است. ما در رقابت‌های یورو 2008 درحالی توانستیم به قهرمانی برسیم که در جام جهانی 2006 نمایش خوبی نداشتیم و به همین خاطر کارمان در آن مسابقات سخت بود.

کاسیاس ادامه داد: همانطور که همه ما در موارد بسیاری اشاره کردیم، لوئیس تاریخ فوتبال اسپانیا را تغییر داد و همه ما به این خاطر بسیار قدردان او هستیم. دل‌بوسکه همیشه میراثی که او به جا گذاشته بود را به رسمیت شناخته و امروز که روز اوست، کاملاً منصفانه است که بگوییم تصمیمات او خاص بود و روی تصمیماتش اعتماد بسیاری داشت . گاهی اوقات آنها کارساز بودند و گاهی نه، اما همواره تمام اقدامات او برای منفعت رسانی به فوتبال اسپانیا بوده است. قهرمانی در یورو 2008 نقطه شروع ما بود و همه چیزهایی که تاکنون رخ داده است، تحت تأثیر آن قرار دارد. همه ما باید اقداماتی که آراگونس برای تیم ملی انجام داده است را قدردان باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید در پایان گفت: همیشه این شانس را داشتم که به او نزدیک باشم، خاطرات زیادی از او دارم – لحظاتی که همیشه باعث خنده من می شود، از جمله اولین بازی من زیر نظر او در اسپانیا. او تصمیم گرفت تا از سانتیاگو کانیزارس استفاده کند، در حالی که من همیشه زیر نظر اینیاکی سائز گزینه اول بودم. در جریان یک جلسه تمرینی در جزایر قناری او مرا به کنار زمین فراخواند و گفت مثل گاوی که به تمرین دهنده اش نگاه می کند، نگاهم نکن! من خیلی در کنار او خندیدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها