کد خبر: ۲۰۱۹۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
ام صلال که پژمان منتظري را در اختيار دارد موفق شد با نتيجه سه بر يک ياران مجتبي جباري را شکست دهند. در اين ديدار جباري و منتظري در ترکيب تيم‌هاي خود به ميدان رفتند.

هفته‌ هجدهم ليگ ستارگان قطر با انجام سه ديدار به پايان رسيد که در حساس‌ترين بازي در داربي ايراني‌ها تيم پژمان منتظري موفق شد با نتيجه‌ سه بر يک تيم الاهلي که مجتبي جباري را در ترکيب خود داشت، شکست دهد.

در اين ديدار که در ورزشگاه خانگي ام صلال برگزار شد اين بازيکنان الاهلي بودند که بازي را بهتر آغاز کردند. شاگردان ميلان ماچالا در دقيقه‌ 27 توسط مشعل عبدالله به گل رسيدند تا در خانه حريف پيش افتند.

مجتبي جباري، هافبک سابق استقلال پايه گذار اين گل الاهلي بود. او با پاسي که در اختيار مشعل عبدالله قرار داد باعث شد تا تيمش در اين ديدار پيش افتد و تيمش با پيروزي به رختکن برود.

با شروع نيمه دوم بازيکنان ميزبان با ارائه يک بازي رو به جلو سه بار دروازه‌ حريف را باز کردند. در دقيقه‌ 77 ويکتور سيموئز برزيلي گل تساوي را براي تيم ام صلال به ثمر رساند. 9 دقيقه‌ بعد عبدالعزيز محمد، گل دوم ميزبان را به ثمر رساند. در آخرين دقيقه‌ بازي هم ماهر يوسف گل سوم تيمش را به ثمر رساند تا سه امتياز اين ديدار به اندوخته ام صلال اضافه شود. ام صلال با اين پيروزي 23 امتيازي شد و در رده هشتم جدول رده‌بندي قرار گرفت. اين در حالي است که الاهلي با 28 امتياز به رده چهارم سقوط کرد. در جدول رده‌بندي لخويا با 40 امتياز در صدر جدول قرار دارد. الجيش با 33 و السد با 30 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها