کد خبر: ۲۰۱۸۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی آرسنال از هافبک تیمش خواسته به خاطر بدتر نشدن آسیب دیدگی‌اش در تبلیغات ظاهر نشود.
به گزارش خبرگزاری فارس، با پایان یافتن پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی بازیکنان زیادی تیم‌های خود را عوض کردند. در طول هفته گذشته شایعه‌های زیادی در خصوص انتقال بازیکنان به تیم‌های دیگر منتشر شدند که تنها چندتای آنها درست از آب درآمدند.

یکی از آنها انتقال مهاجم آرژانتینی‌ الاصل و پیشین رم به یوونتوس بود. فرناندو یورنته، دیگر مهاجم این تیم از این انتقال به شدت حمایت کرده و به اسوالدو خوش آمد گفته اما کارلوس توز هیچ موضع‌گیری‌ای در این زمینه نکرده است.

 

*پابلو دنیل اسوالدو که فصل پیش در باشگاه رم توپ می‌زد، ابتدای فصل جاری راهی ساوتهمپتون شد اما نتوانست خود را با شرایط این باشگاه و لیگ برتر انگلیس وفق دهد. او اکنون با قراردادی قرضی به یوونتوس پیوسته که گفته می‌شود می‌تواند در پایان فصل با 16.5 میلیون پوند به شکل دائمی به جمع بیانکونری اضافه شود.

*آرون رمزی که به دلیل آسیب دیدگی دور از میادین به سر می‌‌برد در تیزرهای تبلیغاتی زیادی شرکت می‌کند. آرسن ونگر، سرمربی آرسنال به این بازیکن هشدار داده برای اینکه آسیب دیدگی‌اش طولانی‌تر نشود از حضور در تبلیغات خودداری کند.

*جولئون لسکات که در منچسترسیتی بیشتر به یک بازیکن حاشیه نشین بدل شده است، پس از آنکه نتوانست در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه باشگاه جدیدی برای خود بیابد با شرایط حاکم بر سیتی کنار آمده و قصد دارد در این تیم بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها