کد خبر: ۲۰۱۷۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي به انتقاد‌هاي ژوزه مورينيو واکنش نشان داد.

منچسترسيتي در حساس‌ترين ديدار هفته‌ بيست و چهارم ليگ برتر انگليس در خانه ميزبان چلسي است؛ ديداري که خيلي از کارشناسان معتقد هستند تاثير زيادي در مشخص شدن قهرمان اين فصل ليگ برتر انگليس خواهد داشت.

مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي پيش از بازي حساسش برابر چلسي اعلام کرد سرخيو آگرو نمي‌تواند تيمش را در اين ديدار بزرگ همراهي کند. او در اين‌باره گفت: از اين که به آگرو در بازي در تاتنهام بازي دادم، احساس پشيماني نمي‌کنيم زيرا ما به شدت به سه امتياز بازي با تاتنهام نياز داشتيم. آگرو پيش از ديدار با تاتنهام احساس ناراحتي مي‌کرد. با اين حال ترجيح داديم که از او استفاده کنيم. در حال حاضر بايد بدون آگرو به مصاف چلسي برويم، اميدوارم که او بتواند خيلي زود به ميادين بازي باز گردد. بازيکنان جانشيني براي آگرو داريم که بتوانيم به جاي مهاجم آرژانتيني استفاده کنيم. به همين خاطر دغدغه‌اي بابت مصدوميت آگرو نداريم.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي پيش از ديدار حساس تيمش برابر اين تيم جنگ رواني را آغاز کرد و اعلام کرد داورها در ليگ برتر به نفع منچسترسيتي قضاوت مي‌کنند.

پيگريني، سرمربي منچسترسيتي ادعاي ژوزه مورينيو درباره قضاوت‌هاي يک طرفه به نفع منچسترسيتي در رقابت‌هاي اين فصل از ليگ برتر را رد کرد و گفت: متوجه منظور صحبت‌هاي مورينيو نمي‌شوم. اگر بازي‌هاي ليگ برتر در هفته‌هاي گذشته را با دقت نگاه کنيد مي‌بينيد که گفتن چنين صحبت‌هايي چه دليلي دارد. به هيچ وجه وارد جنگ رواني با مورينيو نمي‌شوم. تمرکز من تنها روي پيشرفت تيمم است. دوست داريم با پيروزي برابر چلسي روند بردهايمان را در اين فصل ادامه دهيم. من هيچ وقت نمي‌خواهم از کسي انتقادي داشته باشم. فکر مي‌کنم هر تيمي به اندازه خودش مشکلات دارد و هر تيم شيوه خاص بازي خود را دارد. چلسي يک جور فوتبال بازي مي‌کند و ما هم يک جور ديگر.

سرمربي منچسترسيتي که رابطه خوبي با ژوزه مورينيو ندارد، در ادامه درباره خوشحالي مورينيو در بازي رفت، گفت: به خوبي آن صحنه را به ياد مي‌آورم اما دوست ندارم که بازي تيمم با چلسي به جدال من با مورينيو تبديل شود. در بازي رفت در دقيقه‌ 90 اشتباه کرديم و اين باعث شد که دروازه‌ تيم ما باز شود. در واقع گلي که خورديم روي اشتباه فردي بازيکنانمان بود. من به عنوان مربي منچسترسيتي تنها تمرکزم بر روي بازي‌هاي پيش‌رو است و مي‌خواهم جايگاه خود را در صدر جدول حفظ کنم.

منچسترسيتي دوشنبه در حالي در ورزشگاه "اتحاد" ميزبان چلسي خواهد بود که سرخيو آگرو و سمير نصري را به دليل مصدوميت به همراه نخواهد داشت.

چلسي نيز نمي‌تواند از حضور فرناندو تورس استفاده کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها