کد خبر: ۲۰۱۷۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي مقابل سپاهان بايد 5 گل به اين تيم اصفهاني مي‌زديم.

نيلسون کوريا در گفت‌وگو با فارس، در مورد بازي با سپاهان و برتري دو بر صفر مقابل تيم اصفهاني اظهار داشت: خوشبختانه پس از ناکامي تلخي که مقابل فولاد به دست آورديم در بازي با سپاهان که شايد براي ما حکم مرگ و زندگي داشت خيلي خوب توانستيم به خودمان بياييم و به نظرم اگر دقت مي‌کرديم بايد با 5 گل سپاهان را شکست مي‌داديم.

وي افزود: خودتان ديديد ما چقدر موقعيت در ضد حملات و در طول بازي مقابل دروازه حريف داشتيم. به نظرم در اين دو سالي که من به پرسپوليس آمده‌ام اين بهترين بازي بود که از پرسپوليس ديدم.

نيلسون تاکيد کرد: به نظر من ما هيچ وقت اينقدر خوب و هماهنگ بازي نکرده بوديم آن هم مقابل سپاهان قدرتمند که خودش يک مدعي است. به نظرم با اين بازي ما دوباره به شرايط ايده‌آل برگشتيم اما باز هم حسرت بازي فولاد را مي‌خوريم.

دروازه بان قرمزپوشان در پاسخ به سؤالي که آيا با اين وضعيت قهرمان مي‌شويد يا خير گفت: اگر مصاحبه‌هاي قبلي مرا قبل از بازي با سپاهان مرور کنيد متوجه خواهيد شد که من مي‌خواستم با حرف‌هايم به تيم يک اميد بدهم و نخواستم بچه‌ها روحيه خود را از بين ببرند. راستش را بخواهيد تا قبل از اين بازي شانس ما براي قهرماني خيلي کمرنگ بود اما با اين بردي که آورديم دوران افت‌مان تمام شد و دوباره برگشتيم.

نيلسون خاطر نشان کرد:اين را جدي مي‌گويم، ما الان شانس اول قهرماني هستيم. همه چيز دست خودمان است و ديگر منتظر نتايج تيم‌هاي ديگر نيستيم. مطمئن باشيد 5 بازي که در پيش داريم برايمان حکم فينال را دارند و ما مي‌توانيم با گرفتن امتيازها دوباره به صدر جدول برگرديم و حتي قهرمان شويم. با خيال راحت مي‌گويم همه چيز دست خودمان است و چشم مان به دست ديگران نيست تا روز آخر چه اتفاقي بيفتد تا ما قهرمان شويم. راحت مي‌توانيم به حريف‌مان برسيم و به نظر من اصلا در ليگ برتر قوي‌تر از سپاهان تيم نداريم که بخواهد جلوي ما مشکل‌ساز شود. حريفان بعدي ما قطعا قوي‌تر از سپاهان نيستند و ما بايد با تمرکز بالا به مصاف تيم‌هاي بعدي برويم. ما اگر بخواهيم قهرمان شويم به نظرم کارمان خيلي راحت‌تر از گذشته شده است.

وي در پايان در مورد مشکلات مالي نيز گفت: من ماشيني از باشگاه نگرفته‌ام که بخواهم مشکل سند و اين حرف‌ها را بزنم ولي امسال شرايط مالي کمي مرا اذيت کرد. پارسال همه چيز به موقع بود و من هم بايد خرج خانواده‌ام را بدهم. من از مديرعامل جديد درخواست مي‌کنم در اين 5 هفته مشکل بچه‌ها را حل کند تا آنها بتوانند با خيال راحت کار خود را ادامه دهند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها