کد خبر: ۲۰۱۶۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
تقوي:
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قبول دارم که در خطر قرار داريم ولي شرايطمان به مراتب بهتر شده است و ماموريت من است که ذوب آهن را در ليگ نگه دارم و مطمئن باشيد که اين اتفاق هم خواهد افتاد.
مجتبي تقوي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي ذوب آهن و گسترش فولاد تبريز اظهار کرد: در نيمه اول بازي خوبي را شاهد نبوديم که مهم‌ترين دليل آن کيفيت نامطلوب زمين چمن بود. البته تيم حريف نيز تاکتيک خود را بر اساس زمين قرار داده بود. مربي گسترش فولاد در کنار زمين با بازيکنان خود در مورد زمين صحبت مي‌کند و تيمش را به عقب کشيد و به دنبال استفاده از ضد حملات و استفاده از توپ‌هاي بلند بود.

به گزارش ايسنا، تقوي تصريح کرد: خود من بيشتر از همه به خاطر از دست رفتن اين پنالتي ناراحت شدم و از شدت عصبانيت عضله پايم در کنار زمين گرفت. ما امروز از لحاظ تاکتيکي از حريف برتر بوديم و همه ديدند که آن‌ها با وجود در اختيار داشتن بهترين گلزن ليگ، نتوانستند موقعيت صددرصد گل ايجاد کنند.

او درباره اين سوال که چرا اين ضربه پنالتي را حدادي‌فر نزد، گفت: در تمرين‌ها بازيکنان پنالتي‌هاي زيادي مي‌زنند. حدادي فر و صلصالي از بقيه بهتر پنالتي زدند و پنالتي‌زن‌هاي اول و دوم تيم ما آنها هستند. خود حدادي‌فر به صلصالي اين نکته را گوشزد کرده بود که من نمي‌توانم پنالتي بزنم و من هم وقتي از اين موضوع مطلع شدم به صلصالي گفتم که پنالتي را بزند.

سرمربي ذوب آهن درباره تيمش در ادامه ليگ برتر خاطرنشان کرد: قبول دارم که تيم ما در خطر است ولي بايد اين نکته را خاطرنشان کنيم که شرايط‌مان بهتر شده و من اين ماموريت را دارم که ذوب آهن را در ليگ نگه دارم و مطمئن باشيد که ما در ليگ مي‌مانيم. وقتي بدشانسي بياورم باز هم خدا را شکر مي‌کنم و شک نکنيد که ذوب آهن با اين فوتبال خوب، در ليگ خواهد ماند. البته دست ما هم واقعا بسته است.

تقوي تصريح کرد: من حرف‌هاي خود را در آخر فصل مي‌زنم و البته اين موضوع را هم فراموش نکنيد که ما امروز بازيکنان تاثيرگذاري چون سينا عشوري، بياتي‌نيا و رجب‌زاده را در اختيار نداشتيم و اگر بياتي‌نيا بود، شايد موفق به گلزني مي‌شديم.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در مورد بازي بعدي اين تيم در برابر سپاهان اظهار کرد: اگر زمين چمن مناسب بود و کيفيت خوب خود را هم حفظ کرده بود مي‌شد در مورد بازي داربي صحبت کرد اما افسوس که کيفيت زمين روي بازي ذوب آهن و سپاهان تاثير منفي خواهد گذاشت. ما در تهران و در ورزشگاه آزادي چون چمن خوبي را آن ورزشگاه دارد، بازي خوبي انجام داديم اما در بازي امروز قاسم حدادي فر که به اعتقاد من سلطان پاس ايران است، در نيمه اول پاس‌هاي اشتباه ارسال مي‌کرد که دليلش همين زمين بد بود.

تقوي تصريح کرد: اگر بازي سپاهان و ذوب آهن در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شد يکي از بهترين بازي‌هاي ليگ را شاهد بوديم. ما هم خوشحال هستيم که سپاهان در بالاي جدول قرار دارد و سه هفته پيش که نفت را در تهران شکست داديم، بچه‌ها در رختکن خوشحال شدند که به سپاهان کمک کرده‌اند. سپاهان تيم همشهري ذوب آهن است اما بازي داربي شرايط خاص خود را دارد و هر تيم بايد به فکر کسب سه امتياز باشد.

تقوي خاطرنشان کرد:‌ من بايد به هر حال پاسخگوي اين همه محبت مردم باشم. هرچند که هواداران ما امروز در دقايقي عليه برخي بازيکنان شعار دادند که فکر مي‌کنم کار درستي نبود. هيچ کس بيشتر از خود محمد صلصالي ناراحت نيست. صلصالي حتي در رختکن گريه مي‌کرد که نتوانسته پنالتي را گل کند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در مورد وضعيت ويکتور گوآزا بازيکن کلمبيايي ذوب آهن که به تازگي به اين تيم پيوسته است خاطرنشان کرد: جذب اين بازيکن اصلا کار ساده‌اي نبود چون مشکلات زيادي داشتيم ولي از لحاظ بدني هنوز آماده نيست و ما در تمرين‌ها بيشتر روي او کار مي‌کنيم تا آماده‌تر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها