کد خبر: ۲۰۱۵۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
درپی پیشنهاد همکاری رئیس جمهور ایران به شرکت های نفتی جهان:
درست یک روز بعد از سخنرانی دکتر روحانی در اجاس داووس «بین کریستوف دی مارگری» رییس شرکت توتال فرانسه در گفت‌وگو با تلویزیون آمریکایی بلومبرگ با توهین به مقامات جمهوری اسلامی ایران، الفاظ رکیکی را در خصوص سخنان دکتر روحانی درباره سرمایه گذاری شرکت های نفتی برای توسعه میادین نفتی و گازی ایران بیان می دارد. رئیس شرکت توتال با استفاده از کلمات جنسی، ایران را بیش از حد معمول منتظر رفع تحریم ها و حضور سرمایه گذاران خارجی در این کشور می داند
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، هفته گذشته حجت الاسلام حسن روحانی با حضور در دهکده داووس سوئیس در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به سخنرانی پرداخت.

رئیس جمهور ایران که در حاشیه این اجلاس دیدارهایی را با مقامات کشورهای حاضر در این اجلاس و همچین شرکت های بزرگ نفتی جهان داشت رایزنی هایی را در خصوص سرمایه گذاری شرکت های نفتی جهان در بازار نفت ایران انجام داد.



اعلام آمادگی و ذوق زدگی برخی از شرکت های نفتی برای سرمایه گذاری در میادین نفتی ایران که خود نشان از اهمیت نفت ایران در بازار جهانی می باشد یکی از مهمترین بازتاب های سخنان رئیس جمهوری ایران در اجلاس داووس بود.

اما درست یک روز بعد از سخنرانی دکتر روحانی در اجاس داووس «بین کریستوف دی مارگری» رییس شرکت توتال فرانسه در گفت‌وگو با تلویزیون آمریکایی بلومبرگ با توهین به مقامات جمهوری اسلامی ایران، الفاظ رکیکی را در خصوص سخنان دکتر روحانی درباره سرمایه گذاری شرکت های نفتی برای توسعه میادین نفتی و گازی ایران بیان می دارد.

رئیس شرکت توتال با استفاده از کلمات جنسی، ایران را بیش از حد معمول منتظر رفع تحریم ها و حضور سرمایه گذاران خارجی در این کشور می داند و با بکارگیری کلمات اهانت آمیز سعی در تخریب چهره مقامات ایرانی می نماید.

رئیس شرکت نفتی توتال در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ بیان می دارد.: «در حقیقت این که آن‌ها به ما می‌گویند آماده اقدام و حرکت باشید، باید معنایش این باشد که آماده‌اند تا در مذاکرات سیاسی حرکت‌های مثبتی کنند. در غیر این صورت دلیلی ندارد که بیایند جلو و به ما بگویند آماده باشید.

لازم به ذکر است که استقبال مدیر اجرایی توتال از سرمایه گذاری این شرکت در میادین نفتی و گازی ایران در حالی صورت می گیرد که مدیرکل این شرکت به راحتی با بیان الفاظ رکیک پیشنهاد رئیس جمهوری کشورمان را مورد اهانت قرار می دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها