کد خبر: ۲۰۱۵۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۰ بهمن ۱۳۹۲
مشکل کنونی آبی ها در بندي است كه فتح الله زاده در ابتداي فصل در قرارداد ستاره های استقلال گنجاند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، در حساس ترين وضعيت ممكن ستاره هاي استقلال يك به يك در حال رفتن به ليگ هاي عربي هستند. در ابتدا اين منتظري بود كه علي رغم مخالفت باشگاه به صورت ناگهاني به قطر رفت و با ام صلال قرارداد امضا كرد. سپس اين جواد نكونام بود كه ساز رفتن را كوك كرد و هيچ كس در باشگاه نتوانست مانع از انجام اين كار شود.

 

حالا و در صورتي كه استقلال همه بارش در ميانه ميدان را روي دوش آندو گذاشته ناگهان اين بازيكن اعلام مي كند در فرودگاه است براي رفتن به قطر و بستن قرارداد با الاهلي اين كشور!

 

اين اتفاق در صورتي رخ مي دهد كه در هيچ كجاي جهان هيچ بازيكني نمي تواند در چنين وضعيت حساسي باشگاه متبوعش را ترك كند. اما چرا استقلالي ها بدون هيچ مشكلي قادر به انجام اين كار هستند؟

 

جواب مسئله در بندي است كه فتح الله زاده در ابتداي فصل در قرارداد اين بازيكنان گنجاند. او پس از اينكه با نكونام و آندو و منتظري قراردادشان را تمديد كرد مدعي شد تنها مديرعامل ايران است كه با جيب خالي مي تواند چنين تيمي را جمع كند اما حالا اين ستاره ها يك به يك مي روند تا مشخص شود بند معروف چه بندي از استقلال به آب داده است.

 

اين حق هواداران است از مديرعامل تيم شان بپرسند چگونه راضي بله گنجاندن چنين بندي شد؟ در چنين شرايطي اگر استقلال در دو جام پيش رو قهرمان نشود قطعا تلخي اش بيشتر از هر زمان ديگري است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها