کد خبر: ۲۰۱۲۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
اواخر اسفند می‌توانم بازی کنم
بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: از کادر فنی تیم راه‌آهن گلایه‌ای دارم و آن اینکه در دوران مصدومیتم به من کم‌لطفی کردند.

 

میلاد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مصدومیتش، اظهار داشت: پس از عمل جراحی که انجام دادم خدا را شکر دوران انتهایی مصدومیت خود را سپری می‌کنم و احتمالا از اواخر اسفندماه و یا اوایل فروردین ماه بتوانم بازی کنم.

وی در مورد اینکه لیگ این فصل را به علت مصدومیت از دست داد، یادآور شد: به هر حال بعضی‌ وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و ما هم نمی‌توانیم با آن بجنگیم.

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه در جریان فصل بهبود یافته بود اما پس از آن دوباره مصدومیتش تشدید شد، گفت: من خوب نشدم بلکه پایم درد داشت پس از اینکه سر تمرینات حاضر شدم و دکتر از پایم MRI گرفت مشخص شد که هنوز پایم مشکل دارد. پیش از آن این موضوع مشخص نبود و پس از حضور در تمرینات متوجه این امر شدم.

نوری در مورد نتایج نیم‌فصل راه‌آهن تاکید کرد:‌ما فصل را خوب شروع کردیم اما پس از آن یکسری مشکلات و مسائلی به وجود آمد که دچار بحران شدیم به هر حال این قبیل موارد هم در ورزش به وجود می‌آید باید تلاش کنیم تا در بازی‌هایی که با حریفان مستقیم خود یعنی تیم‌هایی چون صبا نتیجه بگیریم. من در تمرینات حضور ندارم و فقط می‌توانم برای موفقیت تیم دعا کنم.

این بازیکن در مورد اینکه مشکلات و مسائل راه‌آهن تا چه اندازه روی بازیکنان تأثیر گذاشته، تصریح کرد: من از 5-4 روز آینده در تمرینات حاضر می‌شوم اما تا آن جایی که با بازیکنان در تماس بودم متوجه شدم که مشکلات مالی تأثیرگذار بوده این امر هم طبیعی است. بازیکنان اولین کسانی هستند که مشکلات مالی را احساس می‌کنند امیدوارم مدیریت با تدبیری که می‌اندیشد بتواند این مرحله را سپری کند مسئله‌‌ای که وجود دارد تیم‌های رقیب ما چون فجرسپاسی انگیزه زیادی در هفته‌های پایانی به بازیکنان می‌دهند.

وی در مورد صحبت‌های کاظم امانی که علیه رئیسی‌کیا صحبت کرده بود و اینکه نظرش در مورد مدیریت مدیرعامل باشگاه چیست، گفت: من 7-6 هفته بازی کردم و زیاد در باشگاه نبودم به هر حال مسئولانم تلاش می‌کنند اما گله‌ای که از آنها دارم این است که به بازیکنان مصدوم کم‌لطفی می‌کنند البته رئیسی‌کیا کم‌لطفی نکرد اما صحبت من با سایر افراد از جمله پرسنل و کادر فنی است حداقل می‌توانستند در این مدت تماسی با من بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها