کد خبر: ۲۰۱۲۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مطرح شدن آب آلوده و غش کردن داور بعد از دیدارهای پرسپولیس و سپاهان به نظر من بهانه شکست نیست.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حاج‌صفی یکی از بازیکنان جوان و ساخته‌ شده توسط آکادمی فوتبال سپاهان است که در چند سال گذشته توانسته خود را به عنوان یکی از برترین بازیکنان جناح چپ فوتبال ایران معرفی کند و یکی از کاندیداهای اصلی حضور در لیست نفرات اعزامی به جام جهانی 2014 برزیل باشد.

این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط سپاهان و دیدار مقابل پرسپولیس صحبت‌های زیر را انجام داد.

فارس: سپاهان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و توانسته به جرگه مدعیان قهرمانی بازگردد.

خداراشکر اگر چشم نزنید در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم به اوج بازگردیم (با خنده) در این شرایط توانستیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم و اگر بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس را هم ببریم وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد.

فارس: خیلی‌ها می‌گویند هرکسی که در بازی روز جمعه شکست بخورد دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد؟

صددرصد این موضوع درست است هرکدام از دو تیم پرسپولیس و سپاهان اگر در این دیدار شکست بخورند فاصله آنها با صدر جدول زیاد می‌شود و جبران آن در هفته‌های باقیمانده بسیار سخت است. ما اگر با توجه با فاصله دو امتیازی با پرسپولیس در این دیدار پیروز شویم باز هم فاصله خود را افزایش می‌دهیم و از شانس بیشتری برخوردار می‌شویم.

فارس: بازی پرسپولیس و سپاهان در چند سال اخیر همواره حساسیت داشته است. سال قبل مسئله آب‌های جادویی مطرح شد و امسال نیز موضوع غش کردن داور بیان شد.

دوست ندارم در این ارتباط صحبت کنم اما برخی برای باخت‌ بهانه می‌آورند. من یک مصاحبه کردم در مورد تیم‌های تهرانی به یک روزنامه برخورده بود و علیه من بد می‌نوشتند. حالا من نمی‌دانم آنها طرفدار کدام تیم هستند اما علیه من می‌نوشتند. می‌گفتند تیمی که مساوی کرده نباید بهانه گیری کند. حالا این هم همان است. تیمی که می‌بازد نباید بهانه بیاورد. پارسال می‌گفتند آب‌ها آلوده بوده و امسال نیز بحث داوری مطرح می‌شود. به امید خدا ما روز جمعه به تهران می‌آییم تا بتوانیم مقابل حریفمان نتیجه بگیریم. بازی‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه گل داشته و امیدوارم این مسابقه نیز جذاب از آب درآید.

فارس: به نظر می‌رسد با بازگشت محرم نویدکیا و جواهیر سوکای وضعیت سپاهان بهتر هم خواهد شد.

مطمئنا همین طور است. با آمدن محرم نویدکیا، جواهیر سوکای و سرجیو فن‌دیک تیم تکمیل‌تر می‌شود. مطمئنا حضور دوباره محرم نویدکیا شرایط را بسیار بهتر می‌کند و می‌توانیم موفق‌تر باشیم.

فارس: فکر می کنی با این شرایط سپاهان بتواند قهرمان شود؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. اگر بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم به این مسئله امیدوارتر هم می‌شویم. بازی‌های آینده ما بسیار سخت است و باید با همه تمرکز شرایطی را فراهم کنیم که هرچه زودتر به صدر جدول برسیم. پتانسیل سپاهان بسیار بالا است.

فارس: خودت از بازیکنان پرورش‌یافته آکادمی سپاهان هستی. امسال نیز یکی‌دو بازیکن از آکادمی سپاهان توانسته کیفیت خوبی را بروز دهد. در این مورد چه نظری داری؟

خداراشکر بازیکنان جوان خیلی خوب کار می‌کنند. اگر این نفرات چشم نخوردند و قدر توانایی خود را بدانند می توانند آینده درخشانی داشته باشند. آنها باید جواب اطمینان کادر فنی را بدهند و حضور در سپاهان را قدر بدانند. باید حواس این بازیکنان باشد که به حاشیه نروند.

فارس: مثل اینکه خیلی به چشم خوردن اعتقاد داری؟

دقیقا همین طور است در اول فصل فکر می‌کنم سپاهان را چشم زدند ما بازیکنان بسیار خوبی را جذب کردیم و همه حساب ویژه‌ای روی ما باز کرده بودند اما به نظر من چشم خوردیم و در مقطعی نتوانستیم خوب کار کنیم.

فارس: و صحبت پایانی.

امیدوارم روز جمعه بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر به اصفهان بازگردیم. با پیروزی دوست داریم دل هواداران مخصوصا آنهایی که ما با تهران می‌آیند و در ورزشگاه حضور می‌یابند را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها