کد خبر: ۲۰۱۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
یک استاد حوزه گفت: وضعیت پوششش زنان بازیگر به شکلی غیر قابل قبول است.

به گزارش 598 ربابه انصاری استاد حوزه در گفت‌وگو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» با بیان اینکه حجاب زنان بازیگر خصوصاً در فیلم‌های سینمایی نامناسب است، اظهار داشت: در اوایل انقلاب به حجاب زنان بازیگر توجه ویژه‌ای می‌شد اما متأسفانه این توجه و دقت روز به روز کمتر شده است.

وی گفت: متأسفانه اکثر فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی محتوای غنی ندارند و بعضی‌ها به این نتیجه رسیدند که برای جذاب‌تر شدن فیلم‌ها باید وضعیت پوشش بازیگران را تغییر داد و همین مسئله باعث شده که وضعیت پوششش زنان بازیگر به شکلی غیر قابل قبول در بیاید.

این استاد حوزه افزود: متأسفانه برخی از بازیگران در نقش‌های ارزشی ظاهر می‌شوند اما شخصیت اصلی آنها، طرز رفتار و نوع حجابشان تفاوت بسیاری با شخصیت‌شان در آن نقش ارزشی دارد که این موضوع نشان‌دهنده نوعی دوگانگی در عرصه سینما و تلویزیون است.

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه باید به حضور زنان و دختران محجبه و متعهد در برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی توجه ویژه شود، عنوان کرد: وزارت ارشاد در این زمینه گام‌هایی را برداشت اما این دسته از زنان و دختران به دلیل شرایط نامناسب ساخت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی حاضر به فعالیت نشدند ضمن اینکه هیچ تهیه کننده‌ای به سراغ آنها نمی‌رود و میدان برای حضور آنها باز نمی‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
در اخبار خانم نماینده گفته بود متهم زن باید ملافه یا همچین چیزی غیر چادر سرش کند !!
----------
کی باید بفهمند هر انسان با ارتکاب هر جرم 1 تمبر و برای همان جرم به اندازه بلکه با تخفیف حکم و تنبیه میشود ؟
------------
انسان انسانست .
--------
یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها