کد خبر: ۲۰۱۰۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
باشگاه استقلال با جدايي آندرانيک تيموريان مخالفت کرد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، يکي از مباحث مطرح شده اصلي در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال در خصوص وضعيت آندرانيک تيموريان بود. هاشم ساعدي اعلام کرد: آندرانيک تيموريان از بازيکنان بسيار با ارزش استقلال و تيم‌ملي ايران است که همواره در بازي‌هاي تيم‌ملي‌ و استقلال به عنوان يک بازيکن موثر به ميدان رفته است. گفته مي‌شود يک تيم قطري علاقه‌مند به جذب آندرانيک تيموريان است و ما مي‌دانيم سطح فوتبال اين بازيکن از قطر بالاتر است و طبيعي است که با توجه به توان فني بالا و قدرت بدني مناسب،بسياري از تيم‌ها علاقه‌مند به خدمت‌گرفتن اين بازيکن باشند و بر همين اساس موضوع جدايي اين بازيکن در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال مطرح شد که مديرعامل و سرمربي و کليه معاونين مخالفت خود را با جدايي اين بازيکن اعلام کردند. لذا قرار بر اين شد جلسه‌اي فتح‌الله‌زاده و همچنين امير قلعه‌نويي با آندرانيک تيموريان داشته باشند و در اين خصوص تصميم‌گيري صورت پذيرد.

سخنگوي باشگاه استقلال در ادامه اعلام کرد: نکته ديگر مطرح شده در اين جلسه در خصوص محروميت آندرانيک تيموريان بود،مي‌دانيم اين بازيکن يک فوتباليست فني، فيزيکي و محکم است که در تيم‌ملي و استقلال همواره همين‌طور فوتبال بازي مي‌کند و در همه جاي زمين هم حضور دارد. بازيکنان فوتبال او را دوست دارند. از اتفاقات ناخواسته که در برخورد آندو با عشوري صورت گرفت متاسف شديم‌، اما اين حرکت به هيچ‌وجه تعمدي نبود و در مسابقه فوتبال از اين نوع برخوردها هميشه پيش مي‌آيد. خود عشوري هم يک بازيکن فيزيکي است که در طول بازي‌ با ما و در جريان بازي چندين برخورد با بازيکنان استقلال داشت. عليرغم اينکه آن اتفاقات ناخواسته و سيرطبيعي بازي بود،‌ اما ما از عشوري عذرخواهي مي‌کنيم و اميدواريم اينگونه اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود.

* جلسه شوراي معاونين اين باشگاه روز گذشته و ساعت 19 در دفتر علي فتح‌الله‌زاده برگزار شد. هاشم ساعدي،‌ سخنگوي باشگاه استقلال درخصوص اين نشست اعلام کرد: اين جلسه با حضور علي فتح‌الله‌زاده، امير قلعه‌نويي، منصور پورحيدري و معاونين و مشاورين باشگاه استقلال برگزار شد. در ابتداي جلسه فتح‌الله‌زاده صميمانه از تلاش‌هاي صادقانه سرمربي محترم، کادرفني و بازيکنان استقلال و ساير دست‌اندرکاران باشگاه به خاطر موفقيت‌هاي استقلال تقدير و تشکر کردند.

در ادامه جلسه کليه معاونين و مسئولان استقلال گزارشي را از حوزه فعاليت‌هاي خود به استحضار اعضا رساندند. در اين جلسه مطرح شد ليست استقلال براي ارسال به AFC کامل شده و براي مراجع زيربط در فدراسيون فوتبال و شوراي برون‌مرزي ارسال شده است.

ساعدي در ادامه اظهار داشت: مسئله ديگر در اين جلسه بحث در خصوص برنامه‌ريزي بهتر و تامين منابع مالي براي حضور موفق استقلال در ليگ‌برتر،‌ جام‌حذفي و ليگ‌قهرمانان آسيا بود و همچنين مقرر شد که از هم‌اکنون پيگيري‌هاي لازم براي جذب اسپانسر و اسپانسرشيب‌هاي متعدد براي فصل آينده صورت پذيرد

تا ما از ابتداي فصل آينده تمامي اسپانسرهاي خود را بشناسيم و بر اين اساس درآمدي که از اسپانسر تامين مي‌‌شود را با برنامه‌ريزي لازم در بودجه باشگاه استقلال شناسايي کنيم. سخنگوي باشگاه استقلال افزود: نکته ديگر هماهنگي لازم درخصوص محل تمرين جديد استقلال بود که قرار بر اين شد اين تيم از هفته آينده در زمين شماره دو ورزشگاه آزادي تمرينات خود را سپري کند.

در اين جلسه همچنين درخصوص وضعيت آقاي تيموريان نيز بحث و بررسي لازم صورت پذيرفت.

وي در پايان اظهار داشت: يکي ديگر از مباحث مطرح شده در جلسه شوراي معاونين باشگاه استقلال اطلاع‌رساني کامل در خصوص کمک هواداران به باشگاه از طريق سامانه پيامکي بود از اين طريق هواداران استقلال مي‌توانند به باشگاه خود کمک‌ مالي مستقيم داشته باشند تا ضمن حضور در قرعه‌کشي و کسب جوايز بتوانند به صورت مستقيم به باشگاه خود کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها