کد خبر: ۲۰۰۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
چندی پیش خاتمی برای دیدار با پسرش قصد خروج از کشور را به مقصد فرانسه داشت که از ممنوع الخروج بودن خود مطلع میشود،این درحالیست که صبح امروز مهر در خبری از بروز مشکل تنفسی و قلبی برای رئیس دولت اصلاحات خبر داد که براثر آن سیدمحمد خاتمی بلافاصله راهی بیمارستانی در تهران شده وتحت مراقبت های ویژه قرار میگیرد.

درحالیکه صبح امروز خبری مبنی بر بستری شدن سیدمحمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات  منتشر شدپیگیری خبرنگارالبرزحاکیست حال سیدمحمدخاتمی خوب است.

به گزارش 598 خبرگزاری مهر از بروز مشکل تنفسی و قلبی برای سید محمدخاتمی بدلیل آنچه آنرا فشار کاری عنوان کرده ،خبر داد .

دراین خبر آمده بود خاتمی به همین دلیل درمحل کار خود دچار سرگیجه شده که بلافاصله به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل و تحت مراقبت های ویژه قرار میگیرد.

این درحالیست که یک منبع نزدیک به خاتمی درگفتگو باخبرنگار البرز این خبر را تکذیب کرد.

وی گفت : دیشب با خاتمی صحبت کردم و وضعیت جسمی او خوب بوداما صبح امروز با خواندن این خبر نگران حال او شده و مجدد با وی تماس گرفتم .

وی باتکذیب خبر مهر افزود: حال خاتمی خوب بوده و وی راهی بیمارستان نشده است .
 
واکنش تابش به این خبر
 

محمدرضا تابش دبیركل فراكسیون اقلیت مجلس كه از بستگان خاتمی است،در گفت‌وگو با خبرآنلاین، خبر بیماری رییس دولت اصلاحات را تكذیب كرد.

وی با تاكید بر اینكه خاتمی در سلامت كامل به سر می‌برد و روز دوشنبه هم در دفتر كارش حضور یافته، اظهار داشت: هیچ یك از برنامه‌های كاری ایشان و دیدارهایش تا پایان هفته نیز ملغی نشده است.

تابش با تاكید بر اینكه در حال حاضر جامعه ما نیازمند آرامش و احساس امنیت است، به همه فعالان سیاسی توصیه كرد كه احساس امنیت و آرامش در كشور را با اقداماتشان سلب نكنند.
وی در خصوص خبر دیدار محرمانه و انتخاباتی خاتمی و ناطق نوری نیز گفت: این آقایان در چند ماه اخیرا دیداری نداشتند و این خبر نیز تکذیب می‌شود.
خبری که نه تکذیب شد و نه تائید
 
ازسوی دیگر خبری مبنی بر ممنوع الخروج بودن خاتمی به البرز ارسال شد که این خبر ازسوی نزدیکان خاتمی تائید یا تکذیب نشد.

براساس این خبر خاتمی برای دیدار فرزندش قصد خروج از کشور را داشته که از ممنوع الخروج بودن خود مطلع میگردد.
گفتنی است فرزند خاتمی هم اکنون در کشور فرانسه به سر میبرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خدا را شکر. امیدوارم هر چه سریعتر از شرش خلاص بشیم. به قول سعید حدادیان:
"خدایا این خاتمی را امشب بکشش"

که البته سعید حدادیان هیچ وقت این حرف یا این جور حرفها را علیه فتنه گران نزد و شاید جرات این کار را نداشت، اما برای احمدی نژاد متاسفانه هر حرفی که دلش میخواد میزنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها