کد خبر: ۲۰۰۹۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: به نظرم استقلال شاهکار کرده و جام را بايد همين حالا به ما بدهند نه آخر فصل.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، حنيف عمران زاده در خصوص تساوي استقلال مقابل ذوب آهن گفت: شرايط مان براي اين ديدار سخت بود و واقعاً با بدن هاي خسته وارد زمين شديم. مصدوميت خسرو هم کارمان را خيلي سخت تر کرد تا وضعيت استقلال براي کسب پيروزي خيلي دشوارتر شود. به طور کل قسمت نبود در اين ديدار به پيروزي برسيم هر چند با شرايطي که داشتيم واقعاً کسب مساوي هم بد نبود.

وي در خصوص گلزني خود در اين بازي گفت: توپ روي سر من سُر خورد در حالي که گلر حريف به قصد مشت کردن توپ خارج شده بود. خوشحالم که توانستم يک گل ديگر براي استقلال به ثمر برسانم تا سهمي در موفقيت تيم داشته باشم.

مدافع استقلال در خصوص آسيب ديدگي سرش گفت: در صحنه اي که با امير حسين صادقي براي توپ بلند شديم سرم دچارآسيب ديدگي شد و به اين دليل بعد از پايان بازي سرم را بخيه زدم.

وي در ادامه اظهار داشت: با وضعيت کمبود بازيکني که تيم ما دارد و مشکلاتي که سپري کرديم واقعاً شاهکار کرديم و به نظرم الان بايد جام را به استقلال بدهند نه آخر فصل.

عمران زاده در خصوص موفقيتش در امر گلزني گفت: امسال روي ضربات کاشته خيلي تمرين مي‌کنيم و خدا را شکر که من هم از اين فرصت ها استفاده کردم و توانستم براي استقلال گل بزنم. اميدوارم روند گلزني‌ام در بازي هاي بعدي هم ادامه داشته باشد.

وي بازي با مس را اينگونه پيش بيني کرد: به قعر جدولي بودن مس هيچ توجهي نداريم و مي دانيم مس برابر ما هر چه در توان دارد را مي گذارد. به همين دليل بازي سختي داريم اما براي ماندن در صدر طوري بازي مي‌کنيم که بتوانيم به 3 امتياز بازي برسيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها