کد خبر: ۲۰۰۹۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
عليرضا امامي‌فر بازيکن سابق پرسپوليس و لژيونر اسبق کشورمان که سرمربيگري پارسه را برعهده داشت و اين تيم گمنام را در فصل قبل از سقوط نجات داد و در اين فصل مدعي صعود کرده بود از اين تيم جدا شد.

در همين رابطه با عليرضا امامي‌فر بازيکن سابق تيم ملي ايران و پرسپوليس که در بازي پيشکسوتان پرسپوليس و ميلان موفق به گلزني شده بود صحبت کرديم. وي مي‌گويد:« در مورد جدايي‌ام بايد بگويم که پس از آنکه ما کارمان را با اين تيم شروع کرديم هيچ کس انتظار نداشت که به موفقيت برسيم اما لطف خدا شامل حال ما شد و توانستيم پارسه را که به يک مدعي صعود تبديل کنيم و اين فقط لطف خدا و تلاش بازيکنان تيم بود. ما در همان هفته ابتدايي توانستيم پيکاني که الان مدعي صعود است را شکست دهيم و براي پارسه احترام بخريم و در دو هفته مانده به پايان نيم فصل تيم در رده دوم قرار داشت که مشکلات مالي تيم شروع شد و به گونه‌اي شد که حتي بازيکنان حاضر نبودند به تمرينات بيايند و با صحبت‌هايي که من با آنها کردم بازيکنان تيم لطف کردند و به تيم خودشان کمک کردند.»

وي در ادامه مي‌گويد:« در نيم فصل من نمي‌خواستم ديگر به کارم در پارسه ادامه دهم چرا که مشکلات مالي و شرايطي وجود داشت که به اهداف ما ضربه مي‌زد. اما با تماس حاج آقا امير عابديني مرد بزرگ فوتبال راهي جز ماندن نديدم. امير عابديني به گردن من حق داشت و سال‌هاي شاگرد او بودم. پس نتوانستم به او نه بگويم و به خاطر کسي که باعث لژيونر شدن من شد در پارسه ماندم. اما درست يک هفته بعد از اولين بازي‌مان در نيم فصل دوم علاوه بر مشکلات سخت مالي که ديگر بازيکنان را به ستوه آورده بود متاسفانه برخي رفتارها را در باشگاه ديدم که با هدف‌هايي که ما داشتيم براي قهرماني در تضاد بود و بعد از آن طي صحبت‌هايي که با کاوه عابديني مدير زحمتکش پارسه و دوست خوبم داشتم تصميم گرفتيم که با هم قطع همکاري کنيم. من در نيم فصل با اينکه چند پيشنهاد داشتم اما ماندم تا به تيمم کمک کنم اما نمي‌دانم يکهو چه اتفاقي افتاد.»

عليرضا امامي‌فر در پايان مي‌گويد:« مديرعامل پارسه کاوه عابديني انساني پاک و خوش ذات است من به زودي يا نهايتا در فصل بعد با يک تيم کارم را شروع مي‌کنم و با توجه به پيشنهاداتي که دارم با يک انتخاب خوب دوباره به فوتبال برمي‌گردم اما اميدوارم تيم پارسه راهش را به درستي طي کند و براي دوست خوبم کاوه عابديني آرزوي موفقيت مي‌کنم. او از بخش خصوصي به فوتبال و ورزش خدمت مي‌کند و حيف است که به موفقيت نرسد. زماني که من در پارسه بودم تيم در جايگاه سوم قرار داشت و امروز مي‌بينيم که اين تيم در جايگاه هشتم است اما پارسه اين پتانسيل را دارد که صعود کند و با داشتن بازيکنان بزرگ و باتجربه‌اي مثل مومن‌زاده، سيدعباسي، پروين و بازيکن ديگر اين تيم که انصافا همگي جزو خوب‌ها هستند مي‌توانند به موفقيت برسند. من فعلا مشغول رسيدگي تحصيلي‌ام در مقطع کارشناسي ارشد هستم و به عنوان کارشناس تلويزيوني براي بازي‌هاي فوتبال خدمت مي‌کنم اميدوارم پارسه امسال را با موفقيت سپري کند.»



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها