کد خبر: ۲۰۰۹۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سپاهان توانسته خيلي حرفه‌اي و زيرکانه خود را به صدرجدول نزديک کند و هادي عقيلي کاپيتان اين تيم نقش ويژه‌اي در اين موفقيت داشته است.

هادي عقيلي در همين باره با سايت گل مصاحبه کرده :

بازي با استقلال خوزستان چطور بود؟

به جرات مي‌توانم بگويم يکي از ضعيف‌ترين بازي‌هاي سپاهان بود و استقلال خوزستان خيلي خوب کار کرد و در خيلي از صحنه‌ها نشان داد که تيم کوچکي نيست.

شما 3 تا به استقلال خوزستان زده‌ايد. چطور مي‌شود باور کرد که تميتان بد بوده است؟

بايد بگويم که ما در اکثر لحظه‌هاي بازي هماهنگي لازم را نداشتيم و استقلال خوزستان در خانه ما در بعضي از لحظات به ما فشار مي‌آورد و سوار بازي مي‌شد... اما خدا را شکر مي‌کنيم که نتيجه بازي به نفع ما شد و اين براي ما ارزشمند است.

آيا ممکن است سپاهان قهرمان بشود؟

خوب الان ما در کورس هستيم و شانس اين را داريم که بتوانيم قهرمان شويم، البته کار سختي پيش روي ماست . ما 5 رقيب جدي داريم . هميشه در اين زمان و در اين مقطع از زمان دو تيم در کورس بودند، اما الان مي‌بينيم که 5 تيم در کورس قهرماني هستند و اين کار را سخت مي‌کند.اما اميدوارم قهرمان شويم و لذتش را ببريم.

به نظرت کدام تيم‌ها در ليگ زيبا فوتبال بازي مي‌کنند؟

فولاد، نفت، سپاهان به عقيده من فوتبالي زيبا ارائه مي‌دهند.اميدوار يکي از همين تيم ها قهرمان بشوند.

نظرت در مورد صحبت‌هاي کرانچار مبني بر بازگشت تو به تيم ملي چيست؟

باور کنيد که من در جريانش نبودم اما واقعا جا دارد که از ايشان تشکر کنم. کرانچار مرد خوب و مربي خوبي است. شخصيت او قابل احترام است و از اين بابت هم از او تشکر مي‌کنم که از من حمايت کرده است.

حالا چقدر به بازگشت اميدواري؟

من بايد خوب تمرين کنم، خوب بازي کنم و اميدم اين است که با توانايي‌ام برگردم. من تلاش مي‌کنم که همين‌طور ادامه دهم تا مانند گذشته از لحاظ فني در ذهن سرمربي تيم ملي بمانم.

به نظرت بازيکن محبوبي هستي يا نه؟

در تيم ملي مردم به من لطف و محبت داشتند در سپاهان هم همين‌طور. اما 90درصد مردم استقلالي يا پرسپوليسي هستند و اگر بخواهي به محبوبيت برسي به جز اين دو تيم بايد در تيم ملي باشي تا محبوب بشوي ولي حتي بازيکن تيم ملي به اندازه بازيکن استقلال و پرسپوليس محبوبيت ندارد.

اين روزها همه سر از قطر در مي‌آورند تو جزو اولين کساني که به ليگ قطر رفتي نظرت در اين مورد چيست؟

بازارگرمي نمي‌کنم اما اگر مي‌خواستم مي‌توانستم در قطر بمانم. اما من دلايل خودم را داشتم پسرم بايد به مدرسه مي‌رفت و در تيم ملي هم نبودم و سفرم به ايران کم شده بود و اين مرا آزار مي‌داد براي همين به ايران آمدم. در آن سالي که من در قطر بودم دلار فکر مي‌کنم 1100 تومان بود اما الان دلار چيزي حدود 3000تومان شده است. خب چرا نبايد به قطر بروند؟ همه از نظر مالي براي آنها خوب است و هم اينکه مي‌توانند خودشان را در يک تيم ديگر تست کنند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها