کد خبر: ۲۰۰۹۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس که حدود دو سال و پنج ماه به عنوان مسئول اول اين باشگاه فعاليت کرد، هفته گذشته به دنبال اتفاقاتي که پيرامونش رخ داد و نتوانست برنامه هايش را در اين باشگاه اجرايي کند، از سمتش کناره‌گيري کرد.

با اين حال پس از کنار رفتن رويانيان، اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس که اختلافات زيادي با رويانيان داشتند، علي پروين را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور باشگاه را در اختيار بگيرد. پروين در شرايطي به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس انتخاب شد که چند ماه پيش و زماني که محمد رويانيان در روسيه حضور داشت توسط همين اعضاي هيات مديره و طي صورتجلسه اي به عنوان مديرعامل انتخاب شده بود اما تلاش هاي رويانيان اجازه نداد در آن مقطع اين صورتجلسه رنگ واقعيت به خود بگيرد.

به گزارش پانا، با تغييرات اخير همه پذيرفتند که علي پروين سرپرست باشگاه پرسپوليس شود اما اين پايان کار نبود و برخي افرادي که به دنبال حضور در پرسپوليس بودند تلاش هاي شان را براي نزديک شدن به وزارت ورزش و جوانان آغاز کردند. البته برخي پيشکسوتان اين باشگاه هم براي حضور در پرسپوليس و قبول مديرعاملي شروطي گذاشتند که تاکنون از سوي وزارت ورزش و جوانان با واکنشي مواجه نشده است.

در اين ميان اما اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس تلاش کردند تا به طور شفاهي هم که شده علي پروين را به عنوان مديرعامل معرفي کنند. در همين رابطه محمدصادق اکبري که رئيس هيات مديره اين باشگاه است با محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان نشستي داشت و بعد از آن اعلام شد وزير با مديرعاملي پرسپوليس موافقت کرده است.

اين اظهار نظر در حالي مطرح شد که خبرنگار مهر در گفت و گو با برخي مسئولان وزارت ورزش و جوانان دريافت محمود گودرزي تنها با سرپرستي علي پروين و حمايت از تصميمات هيات مديره موافقت کرده و صحبتي مبني بر مديرعامل شدن علي پروين مطرح نشده است. با اين حال حتي اگر بپذيريم که وزير ورزش با مديرعاملي پروين موافقت کرده است، تا زماني که حکم رسمي وي از سوي وزارت ورزش و جوانان اعلام نشود نمي توان وي را مديرعامل باشگاه پرسپوليس خطاب کرد.

در اين مورد گفته مي شود اين احتمال وجود دارد بزودي تغييراتي در هيات مديره باشگاه پرسپوليس صورت گيرد و فرد ديگري به عنوان مديرعامل اين باشگاه معرفي شود. بنابراين تا آن زمان علي پروين سرپرست باشگاه پرسپوليس است مگر اينکه وزارت ورزش حکم رسمي مديرعاملي او را مثل همه مديران عامل قبلي صادر کند. اين وزارتخانه اگر مي خواهد حرف و حديث ها پيرامون باشگاه پرسپوليس و مديرعاملي پروين تمام شود، بايد حکم رسمي مديرعامل وي را اعلام کند. در غير اين صورت با اظهار نظر رسانه‌اي اعضاي هيات مديره نمي توان يکي را به عنوان مديرعامل باشگاه پذيرفت.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها