کد خبر: ۲۰۰۸۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي پيشين تيم فوتبال داماش گيلان تاکيد کرد در اين تيم حتي يک روز خوش هم نداشته است.

افشين ناظمي، سرمربي پيشين تيم فوتبال داماش گيلان در ابتدا با بر شمردن دلايل ناکامي داماش در چند هفته اخير اظهار داشت: مشکلات مالي کمر تيم ما را شکست. در اين چند هفته هر چه مشکلات بود وارد تيم شد. آقايان فقط وعده و عيد دادند و در اين شرايط بازيکن چه تمرکزي مي‌تواند داشته باشد؟

به گزارش تسنيم، وي افزود: امير عابديني قبل از بازي با ملوان جواب تلفن من را نمي‌داد و بعد پيغام فرستاد که شرمنده شما هستم! ايشان يک روز مصاحبه مي‌کرد که داماش در آستانه تعطيلي است، يک روز عنوان مي‌کرد داماش منحل مي‌شود و روز ديگر در جلسه با بازيکنان به آنها تاکيد مي‌کرد تا پول‌شان را نگرفته‌اند سر تمرينات حاضر نشوند. ايشان مي‌گويد که 5 هفته است در امور تيم دخالت نکرده اما من مي‌گويم در اين 5 هفته با رفتارتان بيشتر صدمه را به تيم زديد.

سرمربي پيشين داماش در ادامه تصريح کرد: منکر مشکلات فني داماش نيستم و آن را به گردن مي‌گيرم اما وقتي عابديني مي‌آيد و مي‌گويد که نتايج درخشان داماش به علت حضور دارکو بوده - در حالي که دارکو از ابتداي اين فصل با داماش فسخ قرارداد کرده بود - چه معنا و مفهومي دارد؟ آقاي عابديني در نيم فصل مرا بنزين سبز داماش ناميد و حالا تبديل شده‌ام به آب سفيد! آرزوي من اين بود که بتوانم چند صباحي در آرامش مربيگري کنم اما متاسفانه هميشه سختي بود و بحران. من در داماش حتي يک روز خوش را هم تجربه نکردم.

ناظمي با اشاره به درخواست عابديني مبني بر کنار گذاشتن 6 بازيکن داماش گفت: من با خواسته ايشان مخالفت کردم و گفتم اگر اين بازيکنان از داماش جدا شوند تيم از هم مي‌پاشد و شهر به هم مي‌ريزد اما حالا مي‌بينم که در کمتر از 24 ساعت پس از رفتن من با تک تک بازيکنان صحبت مي‌کنند تا روحيه‌شان را حفظ کنند و حتي نظرشان را در خصوص مربي بعدي جويا مي‌شوند. خب چه اشکالي داشت که اين اتفاقات چند هفته زودتر و قبل از اينکه تيم از هم بپاشد، رخ مي‌داد؟!

وي در واکنش به اظهارات عابديني مبني بر اينکه «ناظمي چون پول‌دوست بود ماند و استعفا نداد»، خاطرنشان کرد: من اگر پول پرست بودم به يک تيم پولدار مي‌رفتم و در بي‌‌پول‌ترين تيم ايران و با يک قرارداد ناچيز نمي‌ماندم. دليل ماندنم در داماش و استعفا ندادنم اين بود که دليل مشکلات تيم را غيرفني مي‌دانستم وگرنه لحظه‌اي براي جدايي درنگ نمي‌کردم. چندين بار و در مقاطعي که ما در رتبه‌هاي بالاي جدول بوديم از فشار مشکلات خسته شده بودم و مي‌خواستم بروم اما گفتم درست نيست که پشت تيم شهرم را خالي کنم و آن را دور از جوانمردي مي‌ديدم. من جدايي از باشگاه داماش در آن شرايط را خيانت به مردم استان گيلان مي‌دانستم و ماندم.

سرمربي پيشين داماش در ادامه افزود: همچنان به عنوان يک هوادار پشت تيم شهرم هستم. امثال عابديني و ناظمي مي‌آيند و مي‌روند اما آنچه باقي مي‌ماند نام بزرگ و مقدس رشت و داماش است. داماش جزيي جدا نشدني از مردم گيلان است و عشق آنها به اين تيم لحظه‌اي سر خاموشي نخواهد گرفت. مهم تماشاگران هستند و تيم داماش و نام مقدس رشت.

ناظمي در پايان با دعوت از تماشاگران براي همراهي داماش گفت: از همه فوتبالدوستان گيلاني مي‌خواهم در اين چند هفته باقي مانده پشت تيم محبوب شان باشند. چه آنها که از رفتن من خوشحال هستند و چه کساني که موافق حضور من بودند. در اين شرايط حساس مهمترين اصل حفظ و ماندگاري داماش است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها