کد خبر: ۲۰۰۸۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مهرداد بيت‌آشور با اعلام اينکه بازي براي ايران در رده ملي براي او افتخار است مي‌گويد دوست دارد مدت‌ها در تيم کانادايي وايتکپس ونکوور بماند

مهرداد بيت‌آشور پس از توافق با مسئولان ونکوور وايتکپس تست‌هاي پزشکي خود را در باشگاه جديدش پشت سر گذاشت و قراردادش را با تيم جديد خود به امضا رساند.

بيت آشور پس از امصاي قرارداد با تيم ونکوور وايتکپس گفت:‌ از اينکه به تيم ونکوور وايتکپس پيوستم هيجان‌زده هستم و دوست دارم هر چه سريع‌تر براي تيمم به ميدان بروم. وايت‌کپس تيمي بزرگ و حرفه‌اي است که هواداران زيادي دارد و علاوه بر آن ورزشگاه خانگي بسيار زيبا و بزرگي دارد. حضور در اين تيم براي من افتخار است و خوشحالم که اکنون عضوي از خانواده ونکوور وايتکپس هستم.

بيت‌آشور در ادامه گفت: با دوستانم و مربيان باشگاه مشورت زيادي کردم تا در نهايت وايت کپس را انتخاب کنم. آنها به من گفتند وايت‌کپس در مسيري درستي قرار دارد و به سرعت در حال پيشرفت است و به همين خاطر من اين تيم را انتخاب کردم. آنها به من گفتند که ايراني‌هاي زيادي در شهر ونکوور کانادا حضور دارند و خوشحالم که من هم به آنها پيوستم. چيزهاي خوبي از اين تيم و اين شهر شنيدم و به همين خاطر دوست دارم مدتيها در وايت‌کپس بمانم و بي صبرانه منتظر اولين بازي تيم برابر رد‌بولز هستم.

مدافع تيم ملي ايران در ادامه گفت: چند پيشنهاد از تيم‌هاي اروپايي داشتم اما فکر مي‌کنم تصميم خوبي گرفتم. دوست داشتم تا فوتبالم را در وايت کپس ادامه دهم و مطمئن هستم در اين تيم پيشرفت خواهم کرد.

بيت‌آشور درباره انتخاب ايران در رده ملي و احتمال بازي در جام جهاني گفت: فرصت بازي در رده ملي با ايران يک افتخار محسوب مي‌شود. در حال حاضر تمرکز من روي موفقيت با تيم باشگاهي‌ام است و مطمئن هستم اگر بتوانم بازي‌هاي خوبي در رده باشگاهي با تيمم انجام دهم، اتفاقات خوبي برايم خواهد افتاد.

کارل روبينسون سرمربي وايت کپس نيز درباره جذب بيت‌آشور گفت:‌ مهرداد قطعا يکي از بهترين مدافعان ليگ آمريکا بوده است و حضور او کمک زيادي به پيشرفت ما مي کند. او علاوه بر آنکه در پست دفاع بسيار خوب عمل مي‌کند در حمله نيز به خوبي اضافه مي‌شود و به همين خاطر به بازيکن مهم و تاثيرگزار در تيم ما محسوب خواهد شد. از ويژگي بارز بازي او سخت کوشي است. بيت‌آشور مدافع بسيار خوبي است که خريد مهمي براي ما محسوب خواهد شد زيرا او به خوبي به حمله اضافه مي‌شود و مي‌تواند گل‌هاي زيادي براي بازيکنان ما فراهم کند.

بيت آشور مدافع تيم ملي ايران که يکي از برترين مدافعان ليگ آمريکا محسوب مي‌شد، قرار است در تيم جديد خود پيراهن شماره 15 را بپوشد.

مهرداد بيت‌آشور تا به حال سه بازي براي تيم کارلوس کي‌روش انجام داده است. با توجه به اين که ايران پيش از جام جهاني بازي‌هاي دوستانه زيادي را انجام خواهد داد و بيت آشور هم براي اين تيم يک بازيکن مهم محسوب مي‌شود، ونکوور از در اختيار گذاشتن بازيکن خود نگران نيست و بيت آشور هم فرصت اثبات خود به کارلوس کي‌روش را پيش از جام جهاني 2014 دارد.

تيم کانادايي وايت کپس در ليگ حرفه‌اي آمريکا رقابت مي‌دهد و به همين خاطر بيت‌آشور فرصت درخشش در ليگ آمريکا را با يک تيم کانادايي دارد. ليگ MLS آمريکا با حضور 19 تيم در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار مي‌شود که تيم وايت کپس که مهرداد بيت آشور را در اختيار دارد در کنفرانس غرب بازي‌خواهد کرد. از تيم‌هاي بزرگي که در کنفرانس غرب بازي خواهد کرد ميتواند به لس‌آنجلس گالکسي و سن خوزه باشگاه قبلي بيت‌آشور اشاره کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها