کد خبر: ۲۰۰۸۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تيم ملي فوتبال فرانسه تاکيد کرد بازيکنان اين تيم در قبال پيراهني که بر تن دارند، مسئول هستند.

تيم ملي فوتبال فرانسه در سال 1998 قهرمان جام جهاني شد ولي اما پس از آن قهرماني در سال‌هاي اخير تيمي پر فراز و نشيب نشان داده است. فرانسه 4 سال بعد از قهرماني در جام جهاني در مرحله گروهي اين رقابت‌ها که در کره و ژاپن برگزار مي‌شد، حذف شد اما خروس‌ها ناکامي در شرق آسيا را با نايب قهرماني در جام جهاني 2006 آلمان جبران کردند. اين درحالي بود که آبي‌پوشان فرانسه در جام جهاني 2010 بار ديگر در همان مرحله گروهي از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

شاگردان ديديه دشان که در مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني با غلبه بر اوکراين جواز حضور در مرحله پاياني جام جهاني 2014 را کسب کردند در گروه E اين رقابت‌ها با تيم‌هاي هندوراس، اکوادور و سوئيس هم‌گروه شده‌اند.

فرانک ريبري، هافبک تيم ملي فوتبال فرانسه در گفت‌و‌گو با سايت رسمي فيفا گفت: از اينکه ما هم در جمع 32 تيم راه‌يافته به جام جهاني هستيم، خوشحاليم چون بازي کردن در اين تورنمنت خود مزيتي بزرگ به شمار مي‌رود. ما نهايت تلاش خود را خواهيم کرد تا بهترين عملکردمان را در برزيل داشته باشيم و هواداران‌ فرانسه را به وجد بياوريم.

ريبري که در کسب عنوان بهترين بازيکن جهان ناکام بود و پس از کريستيانو رونالدو پرتغالي و ليونل مسي آرژانتيني در جايگاه سوم قرار گرفت اميدوار است شخصيت وي بتواند به بازيکنان جوان تيم ملي فرانسه کمک کند.

هافبک 30 ساله بايرن مونيخ تصريح کرد: از چيزي نمي‌ترسم و از لحاظ روحي هم در شرايط خيلي خوبي قرار دارم. من از شخصيت بالايي برخوردارم و براي اينکه به اهدافم برسم سخت تلاش خواهم کرد. با بازيکنان جوان تيم به خصوص آنهايي که کمتر در ترکيب تيم ملي فرانسه قرار مي‌گيرند خيلي صحبت مي‌کنم تا شايد از اين طريق بتوانم به آنها کمک کنم. ما نماينده يک کشور بزرگ هستيم و در قبال پيراهن آبي که بر تن داريم مسئوليت سنگيني روي دوش‌مان است.

ستاره تيم ملي فرانسه در پايان خاطرنشان کرد: فشار زيادي در رقابت‌‎هاي جام جهاني وجود دارد و هيچ تيمي کار ساده‌اي در اين رقابت‌ها ندارد. بدون شک سعي مي‌کنم با صحبت کردن با بازيکنان جوان تيم ذهنيت بهتري از اين تورنمنت به آنها بدهم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها