کد خبر: ۲۰۰۸۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مجری برنامه 90 در راستای تلاش برای برخورد با حرکات غیر ورزشی بازیکنان، پس از پیام صادقیان به سراغ آندرانیک تیموریان رفت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه، در هفته های گذشته تصاویری از حرکات خشن و غیرورزشی پیام صادقیان در مسابقات مختلف پخش شد که به محرومیت این بازیکن انجامید.


در شرایطی که پرسپولیسی ها به شدت از فردوسی پور گلایه داشتند، این بار نوبت به آندرانیک تیموریان رسیده است تا حرکاتش جنجال ساز شود.


تیموریان که اخیرا به خاطر حرکات عجیب در دربی یک جلسه محروم شد، در بازی با ذوب آهن با آرنج به صورت سینا عشوری کوبید که این حرکت در برنامه این هفته 90 بارها پخش شد.


فردوسی پور با نمایش تصاویر مشابه در لیگ های خارجی و اشاره به محرومیت های سنگین برای خاطیان سعی کرد کاری کند تا همانند صادقیان، با تیموریان نیز برخورد صورت گیرد. البته وی تاکید کرد که یک جلسه محرومیت به خاطر اعتراض های مکرر آندو در دربی عادلانه نبوده است.


پس از پخش تصاویر تیموریان، میرشاد ماجدی سرپرست استقلال روی خط برنامه رفت و در اظهارنظری عجیب برای سرپوش گذاشتن حرکت تیموریان گفت: حرکت وی از نظر باشگاه محکوم است اما ضربه وی غیر ورزشی نبوده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها