کد خبر: ۲۰۰۸۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی شش هفته گذشته اعلام می‌کردم مدعی قهرمانی هستیم خیلی‌ها می‌خندیدند.

به گزارش پایگاه 598،شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط سپاهان و بازگشت این تیم به جمع مدعیان لیگ برتر گفت: وضعیت ما خوب است از شش هفته گذشته نتایج چندان خوبی نمی‌گرفتیم اعلام کردم ما مدعی قهرمانی هستیم اما عده‌ای خندیدند حتی زمانی که در برنامه 90 این مسئله را بیان کردم عادل فردوسی‌پور گفت؛ اعتماد به نفس تو بالاست اما حالا می‌بینید که این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی در مورد پیروزی مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: حریفمان تیم بسیار خوبی بود آنها چند موقعیت بسیار خوب داشتند که اگر به گل تبدیل می‌شد کارمان را سخت می‌کرد اما هرچه مسابقه جلوتر رفت ما وضعیت بهتری پیدا کردیم و بعد از زدن سه گل بی‌انگیزه شدیم که اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود اظهار داشت: اگر همین روند را ادامه دهیم و در ادامه مسابقات افت نکنیم قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توانیم خیلی زود به صدر جدول برسیم. تیم‌ ما خیلی خوب فوتبال بازی‌ می‌کند و بزن زیرش در سپاهان نداریم.

وی در مورد رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی بسیار حساسی را در پیش داریم. پرسپولیس با توجه به حواشی و اتفاقات اخیر انگیزه بسیار زیادی دارد و با تمام توان برای کسب نتیجه به میدان می‌آید ما به این 3 امتیاز نیاز مبرم داریم و برای رسیدن به آن تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

خلیل‌زاده در مورد اتفاقات بازی رفت و اینکه گفته می‌شد او به میثم حسینی فن کمر زده اما پنالتی گرفته‌اند اظهار داشت: باز هم اعلام می‌کنم حرکت میثم حسینی در ابتدا پنالتی بود و صد ساله دیگر هم این حرف را می‌زنم. من بی‌دلیل فن کمر نمی‌زنم در هر حال مهم کسب پیروزی در آن مسابقه بود که به آن نایل شدیم.

وی در مورد اینکه محمد رویانیان بارها اعلام کرد که خطای تو فن کمر بود اظهار داشت: سردار رویانیان حق داشت به هر حال او مدیرعامل پرسپولیس بود از همینجا به سردار اعلام می‌کنم که آن صحنه خطا نبود و بازیکن پرسپولیس پنالتی کرد خداوکیلی رویانیان آدم خوبی بود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه برخی از تیم‌ها به فشردگی مسابقات اعتراض دارند اظهار داشت: اگر بازیکنی حرفه‌ای فکر کند نباید انجام بازی هر چهار روز یک بار برای او مشکل‌ساز شود البته در این میان تیمی مثل استقلال که مصدومان و محرومان زیادی دارد شاید دچار مشکل شود.

وی در پایان گفت: به هواداران وعده می‌دهم که تمام تلاشمان را برای قهرمانی می‌کنیم و باز هم می‌گویم سپاهان امسال قهرمان می‌شود قول می‌دهم اگر مقابل پرسپولیس 3 امتیاز را کسب کنیم خیز قهرمانی را برمی‌داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها