کد خبر: ۲۰۰۷۱۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست تيمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: حق ما باخت نبود و خودمان پيروزي را به آن ها تقديم کرديم.
حسين کعبي اظهار کرد: متاسفانه ما در اين ديدار نتوانستيم از فرصت‌هايمان استفاده کنيم و اگر توپ خودم، کلاه کج و مهدي خيري وارد دروازه مي‌شد، شرايط بازي فرق مي‌کرد. به هر حال لذت فوتبال به همين است و مي‌گويند گل نزني، گل مي‌خوري که متاسفانه اين اتفاق هم رخ داد.

به گزارش ايسنا،وي بيان کرد: به نظرم تيم سپاهان از نظر بازيکن و مديريت باتجربه است. در هر صورت آنها توانستند سه امتياز بازي را به دست آورند. البته به نظرم اين ديدار تنها بازي‌اي بود که حق ما باخت نبود و بازي حداقل بايد مساوي مي‌شد.

اين بازيکن تيم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کنيد چرا نتوانستيد پيروز اين بازي باشيد؟ گفت: نمي‌توانم بگويم مشکل تيم ما چيست، چرا که ما از نظر فوتبالي بسيار خوب بازي مي‌کنيم ولي متاسفانه توپ‌هاي‌مان وارد دروازه نمي‌شوند. ما در هر بازي پنج، شش موقعيت تک به تک گل داريم که نمي‌توانيم آنها را تبديل به گل کنيم. به هر حال اين اتفاقات براي تمام تيم‌ها رخ مي‌دهد.

وي بيان کرد: به نظرم در اين بازي سپاهان، سپاهان قبلي نبود و مانند سال‌هاي گذشته جان بردن نداشت. در اين ديدار اين تيم با اشتباه خودمان توانست به سه امتياز برسد و اگر اشتباه نمي‌کرديم مطمئن باشيد سپاهان اصلا نمي‌توانست به دروازه ما برسد. به هر حال خودمان اشتباه کرديم و برد را به آنها تقديم کرديم.

کعبي در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون شرايط‌مان بد نيست و انشاءالله اگر بتوانيم بازي آينده‌مان را با فجرسپاسي ببريم، شرايط مان بهتر هم مي‌شود. هدف ما اين است که امسال در ليگ برتر بمانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها