کد خبر: ۲۰۰۶۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: متاسفانه داور در بازي ديروز اشتباهات زيادي کرد و صحنه گل ملوان تصميم غلط گرفت.

جمشيد نظمي در مورد تساوي يک بر يک تراکتورسازي مقابل ملوان گفت: نتيجه خوبي نبود و مي توانست بهتر باشد. متاسفانه اشتباه داوري آنقدر زياد بود که نتوانستيم برنده شويم. يکي از ناظران فدراسيون اعلام کرد گل ملوان بايد به صورت قطع مردود اعلام مي شد و يکي ديگر اعلام کرد تا 80 درصد بايد در آن صحنه بازي قطع مي‌شد.

به گزارش فارس،وي افزود: در آن برخورد صورت بازيکن ملوان کاملا خوني شد و از زمين بيرون آمد و درواز‌ه‌بان ما هم به دليل درد روي زمين افتاد و تا پايان مسابقه درد داشت. به هرحال خودشان هم اعلام کردند که در آن صحنه اشتباه صورت گرفت.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در مورد روند مذاکره با توني اوليويرا اعلام کرد: بنده در حال حاضر در تهران هستم و هنوز اقدام خاصي صورت نگرفته است. خبري جديدي نيست. عصر امروز به تبريز بر مي‌گردم و طرح پيشنهادي و نامه انجام مذاکره را براي اين مربي ارسال خواهيم کرد. بايد منتظر باشيم تا ببينيم چه اتفاقي طي روزهاي آينده مي‌افتد.

نظمي در مورد اينکه فکر مي‌کند تا چه زماني اين مسئله مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: براي اين مسئله نمي توانم زمان خاصي را تعيين کنم. اگر موضوع يکطرفه بود و توسط من معلوم مي‌شد مي‌گفتم تا 5 روز ديگر تکليف نهايي اين انتقال انجام مي‌شود اما توني اوليويرا هم يک طرف اين موضوع است و بايد مراحل قانوني طي شود.

وي در پايان در مورد برخورد تراکتورسازي و فولاد خوزستان در مرحله نيمه نهايي به يکديگر اظهارداشت: فکر مي‌کنم در اين مسابقه 70 تا 80 هزار هوادار به ورزشگاه يادگار امام تبريز بيايند. اميدوارم در اين ديدار بتوانيم نتيجه بگيريم و موفق شويم.

نظمي در مورد اينکه مجيد جلالي در بيمارستان بستري شده بود عنوان کرد: شب گذشته با مجيد جلالي تماس گرفتم. خوشبختانه ايشان از بيمارستان مرخص شده و وضعيت بهتري دارد. با جلالي حال و احوال کردم و اميدوارم هميشه در سلامت باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها