کد خبر: ۲۰۰۶۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خودم هم فکر نمی‌کردم این بازیکنان پرسپولیس پنالتی بزنند و علی دایی نیز گفته بود او به بازیکنان پنالتی را نداده است.

به گزارش پایگاه 598،بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی گفت: پرسپولیس با توجه به اینکه خیلی زود به گل رسید در نیمه اول از ما بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم و دو نیمه وقت اضافه از حریف سرتر بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که با گل کردن آنها می‌توانستیم در همان جریان مسابقه پیروز شویم.

وی در مورد حضور پرتعداد هواداران در دیدار روز گذشته فولاد خوزستان و پرسپولیس عنوان کرد: هواداران واقعا لطف دارند هواداران فولاد خوزستان بیشتر از پرسپولیس بودند و واقعا از آنها ممنون هستم که سنگ‌تمام گذاشتند امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

کاپیتان فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که این تیم در لیگ برتر و جام حذفی مدعی است و آیا فشردگی بازی‌ها آنها را دچار مشکل نمی‌کند اظهار داشت: برنامه‌ریزی مسابقات بسیار فشرده است. حسین فرکی نیز روز گذشته به این مسئله اشاره کرد. ما نه بارسلونا و نه رئال مادرید هستیم. امکانات این تیم‌ها را نداریم و نمی‌توانیم 3-4 روز یکبار به میدان برویم. به همین خاطر فشردگی باعث می‌شود فوتبال خوبی را مشاهده نکنیم.

وی افزود: در این شرایط امکان مصدومیت بازیکنان بالا می‌رود. شما ببینید ما برای سفر به هر شهر به جز تهران باید با دو پرواز سفر کنیم. بطور مثال برای دیدار مقابل تراکتورسازی ابتدا باید به تهران بیاییم و سپس به تبریز سفر کنیم. همه این مسائل نشان می‌دهد ما شرایط انجام بازی در فواصل زمانی کم را نداریم.

رحمانی در مورد ضیافت پنالتی در بازی روز گذشته و اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد پرسپولیس انقدر ضعیف عمل کند گفت: در مصاحبه‌ای از علی دایی خواندم که او گفته من پنالتی‌ها را به این بازیکنان ندادم من نیز باور نمی‌کردم این بازیکنان بخواهند پنالتی بزنند و خداراشکر آنها در این کار موفق نبودند البته قاسم دهنوی، محمدرضا خلعتبری و حسین ماهینی بازیکنان خوبی هستند اما فشار مسابقه بسیار زیاد بود و شاید هرکس دیگری بود این ضربات را از دست می‌داد. شرایط روحی و روانی پرسپولیس بسیار سخت است و بازیکنان این تیم استرس داشتند البته بازیکنان ما نیز بسیار خوب پنالتی زدند و باعث شدند در پایان برنده شویم.

وی در مورد رویارویی مقابل تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تاکید کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و شرایط آب و هوایی تبریز با خوزستان متفاوت است مطمئن باشید فولاد خوزستان توانایی شکست این تیم را در خانه دارد.

رحمانی در پایان گفت: از هواداران فولاد خوزستان تشکر می‌کنم. امیدوارم در دیدارهای آینده موفق عمل کنیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها