کد خبر: ۲۰۰۵۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: پرسپوليس با توجه به امتيازاتي که از دست داده مطمئناً فقط به برد فکر مي‌کند اما شانس ما براي پيروزي بيشتر از اين تيم است.

محمد فرامرزي با تبريک برتري سپاهان برابر استقلال خوزستان به بازيکنان، کادر فني و هواداران اين تيم عنوان کرد: پيش‌بيني ما پيش از ديدار با استقلال خوزستان اين بود که يک بازي سخت در پيش داريم و مي‌دانستيم تيم آقاي ويسي يک تيم سختکوش و جاندار است.

به گزارش تسنيم،وي با ابراز رضايت از پيروزي 3 بر يک سپاهان برابر استقلال خوزستان، افزود: استقلالي‌ها در نيمه اول به شدت ما را اذيت کردند و بازي سختي را مقابل آنها داشتيم که با پيروزي پشت سر گذاشتيم. شايد زدن 3 گل به استقلال خوزستان با توجه به شرايط جدولي اين تيم و روي کاغذ راحت باشد اما واقعاً در بازي اينطور نبود و بازيکنان ما با زحمت و تلاش زياد موفق شدند 3 گل به اين تيم بزنند.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان تلاش استقلال خوزستان را تحسين برانگيز خواند و گفت: شاگردان ويسي مي‌توانستند در ديدار با سپاهان بيش از يک بار دروزاه ما را باز کنند و اگر شانس با آنها يار بود، چه بسا گل دوم را هم به ما زده بودند اما در نهايت تلاش بازيکنان و حمايت هواداران سپاهان نتيجه داد تا پيش از ديدار حساس با پرسپوليس به 3 امتياز شيرين و روحيه‌بخش دست پيدا کنيم.

فرامرزي در پاسخ به اين سوال که «با توجه به اتفاقات ديدار رفت سپاهان - پرسپوليس و بيانيه‌هاي اخير ديدار برگشت 2 تيم با حاشيه همراه خواهد شد يا خير؟»، خاطرنشان کرد: اين ديدار براي سپاهان هيچ حاشيه‌اي ندارد و ما به اين مسائل فکر نمي‌کنيم. همانطور که کارشناسان هم اذعان دارند، سپاهان يک روند خوب را در پيش گرفته و بدون سروصدا، حاشيه و مسائلي از اين دست کار خود را دنبال مي‌کنيم.

وي ادامه داد: تا به اينجاي ليگ بدون سروصدا و حاشيه، بالا آمديم و اکنون نيز 6 هفته در پيش داريم که براي ما هر 6 بازي حساس است. به 3 امتياز تمام بازي‌هاي پيش رو احتياج داريم و براي ما پرسپوليس با ديگر حريفان فرق ندارد، چون با توجه به امتيازاتي که در نيم فصل اول از دست داده‌ايم، محکوم به پيروزي در همه ديدارها هستيم و بدون توجه به نام حريفان با آنها رودررو مي‌شويم.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با اشاره به حضور اين تيم در رتبه چهارم جدول رده‌بندي ليگ برتر، يادآور شد: در حال حاضر خدا را شکر مي‌کنيم که در جدول از پرسپوليس بالاتر هستيم و اين موضوع براي بازيکنان ما روحيه‌بخش است، اميدوارم اين شرايط با نتيجه همراه شود و بتوانيم به 3 امتياز اين ديدار برسيم.

فرامرزي اضافه کرد: با توجه به شرايط‌مان در چند هفته گذشته، آمادگي بازيکنان‌مان در امر گلزني و شرايط جوي تهران و ورزشگاه آزادي پيش بيني مي‌کنم يک بازي خيلي خوب را در پيش داشته باشيم. پرسپوليس هم با توجه به امتيازاتي که در چند هفته گذشته از دست داده مطمئناً فقط به برد فکر مي‌کند اما با توجه به عملکرد سپاهان شانس ما براي پيروزي بيشتر است.

وي با تشريح شرايط روحي و رواني بازيکنان و کادر فني سپاهان، گفت: پرسپوليس اين هفته يک بازي سنگين و 120 دقيقه‌اي با فولاد داشته که با شکست همراه شده است و به احتمال فراوان خستگي اين بازي در ديداري که با ما خواهند داشت، تاثيرگذار است. البته نمي‌توان بازي را پيش‌بيني کرد و هر کسي که بتواند بهتر موقعيت ايجاد کند و از موقعيت‌ها به نحو احسن بهره ببرد، برنده خواهد بود.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در خصوص اينکه نويدکيا در فهرست 18 نفره ديدار اين تيم با پرسپوليس قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: محرم اکنون شرايط روحي و جسمي بسيار خوبي دارد و در اين هفته هم در تمرينات تيمي شرکت کرده است. نويدکيا براي حضور در ميدان مشکلي ندارد و در تمرينات آمادگي بالايي از خود نشان داده که اگر کادر فني صلاح بداند در فهرست 18 نفره قرار مي‌گيرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها