کد خبر: ۲۰۰۴۵۷
زمان انتشار: ۰۸:۲۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
در حالي كه اقدامات تروريستي در عراق ادامه دارد، نخست‌وزير عراق گفته كه تركيه، قطر و عربستان مرزهاي كشورشان را به روي گروه‌هاي تروريستي گشوده‌اند. وي تأكيد كرد: عربستان به اشتباه خود در خصوص حمايت از تروريسم اذعان نمي‌كند و اين به خاطر آن است كه رياض خود محكوم به طايفه‌گري است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، به نقل از شبكه خبري سومريه نيوز عراق، نوري مالكي، نخست‌وزير عراق در گفت‌وگويي تلويزيوني تأكيد كرد: گروه‌هاي تروريستي در سوريه احساس مي‌كنند پيروز شده‌اند چراكه از سوي برخي كشورها حمايت مي‌شوند، به طوري كه تركيه، قطر و عربستان درهاي كشور خود را به روي اين گروه‌ها باز كرده‌اند. مالكي گفت: عربستان تلاش مي‌كند محوري را كه به اعتقاد مقامات آن كشور در حال جنگ با عربستان هستند از بين ببرد.
 
نخست‌وزير عراق با بيان اينكه تروريسم همچنان وجود دارد و عربستان منشأ گسترش آن است، گفت: گزارشاتي وجود دارد كه نشان مي‌دهد تروريست‌ها سعي دارند گروه «دولت اسلامي عراق و شام» را در مرزهاي عراق و سوريه تشكيل دهند چراكه در اين كشورها نفت وجود دارد. اين درحالي است كه ديروز هم در انفجار سه خودروي بمب‌گذاري شده در استان كركوك عراق دست‌كم شش تن كشته و 21 تن ديگر زخمي شدند. منابع عراقي اعلام كردند كه در پي انفجار سه خودروي بمب‌گذاري شده در استان كركوك در عراق شش تن كشته و 21 تن ديگر زخمي شدند. خودروهاي آمبولانس بلافاصله پس از وقوع انفجار براي انتقال مجروحان و كشته‌شدگان به محل انفجار حاضر شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها