کد خبر: ۲۰۰۳۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
ستاره اسپانيايي پيشين چلسي پس از ترک اين تيم براي پيوستن به منچستريونايتد نامه‌اي سرگشاده براي هوادارانش در چلسي نوشت و با آنها وداع کرد.

خوان ماتا روز گذشته (شنبه) با امضاي قراردادش با منچستريونايتد و پوشيدن پيراهن اين تيم رسماً به شياطين سرخ پيوست و قرارداد 37.1 ميليون پوندي‌اش را نهايي کرد. ماتاي 25 ساله در شرايطي چلسي را ترک کرد که فصل گذشته و فصل پيش از آن، 2 بار پياپي به عنوان بهترين بازيکن فصل آبي‌پوشان لندن انتخاب شد و در مدت حضورش در استمفوردبريج توانسته بود ارتباط فوق‌العاده‌اي با هواداران چلسي برقرار کند.

وي پس از ترک چلسي براي پيوستن به منچستريونايتد در نامه‌اي که در وب سايت شخصي‌اش قرار گرفته است، نوشت:«سلام به همه. همانطور که مي‌دانيد امروز روز بسيار مهمي در زندگي من است و در اين چند خط مي‌خواهم خاطرات و احساسي که در کنار شما تجربه کردم را مرور کنم. اول از همه بايد بگويم که من هرگز مهر و محبتي که شما هواداران چلسي به من نشان داديد را فراموش نمي‌کنم. با حمايت شما و علاقه‌اي که نشان داديد من به عنوان يک بازيکن رشد کردم و چه در داخل و چه در خارج از ميدان روزهاي خاطره‌انگيزي را تجربه کردم. من هميشه قدردان شما خواهم بود، هميشه».

در ادامه اين نامه آمده است: «هيچ واژه‌اي براي قدرداني از حمايت‌هايي که از شما دريافت کرده‌ام کافي نيست. در کنار شما لحظات خوشي را مانند شب قهرماني در جام حذفي که اولين جامم به عنوان بازيکن چلسي بود را تجربه کردم و همچنين اين افتخار را داشتم که عضو تيمي باشم که اولين قهرماني‌هايش در ليگ قهرمانان اروپا در مونيخ و همچنين در ليگ اروپا را کسب کرد».

ماتا اشاره‌اي هم به روزهاي تلخي که در فصل جاري پس از بازگشت ژوزه مورينيو به کادر فني چلسي داشت اشاره کرد. او در اين باره نوشته است:«از نظر شخصي من مشکلاتي را هم تجربه کردم به خصوص در 6 ماه نخست فصل جاري. تمام پيام‌هايي که در شبکه‌هاي اجتماعي دريافت کردم، تمام واژگان زيبايي که شما در خيابان‌هاي شهر به من مي‌گفتيد و البته شنيدن صداي فرياد‌هاي حمايت‌آميزتان در ورزشگاه، همه و همه سبب شدند من به شما هواداران چلسي افتخار کنم. شما لايق تيمي مانند همان تيمي که الان داريد هستيد. اميدوارم شرايط مرا بعد از وضعيت پيچيده‌اي که در اين فصل داشتم درک کنيد. من چند ماه است که در چنين وضعيتي قرار دارم. به نظرم اين بهترين تصميمي بود که مي‌توانستم براي ادامه حرفه بازيگري‌ام بگيرم و همچنان از بازي‌ام لذت ببرم».

با وجود روزهاي نه چندان خاطره‌انگيزي که در فصل جاري به همراه ژوزه مورينيو تجربه کرد، ماتا از آقاي خاص هم تشکر کرد. وي در اين باره نوشته است:«مي‌خواهم از تمام مربياني که افتخار کار کردن با آنها را در چلسي داشته‌ام، تشکر کنم. همه آنها به من براي پيشرفت به عنوان يک بازيکن کمک کردند. من هميشه به تصميم آنها احترام گذاشته‌ام. از آندره ويلاس بواس به خاطر اعتمادش به من و فراهم کردن فرصت بازي در چلسي تشکر مي‌کنم و به او مي‌گويم بدون حمايت تو هيچ کدام از اين اتفاقات رخ نمي‌داد. از روبرتو دي‌متئو و رافائل بنيتس هم به خاطر حمايت بي حدوحصرشان به من تشکر مي‌کنم، همينطور از ژوزه به خاطر اينکه از من بازيکني قدرتمند ساخت. من با او ياد گرفتم که مثبت انديش باشم و سخت تلاش کنم».



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها