کد خبر: ۲۰۰۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
كامرون از روسيه خواست با انگليس و ديگر اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل براي كمك به تضمين ثبات در خاورميانه و شمال آفريقا همكاري نزديكي داشته باشند.

ديويد كامرون بر لزوم همكاري روسيه با انگليس درباره برنامه هسته‌اي ايران تاكيد كرد.

به گزارش 598 به نقل از ايسنا، خبرگزاري آسوشيتدپرس گزارش داد: ديويد كامرون، نخست‌وزير انگليس كه به مسكو سفر كرده است در يك سخنراني در دانشگاه دولتي مسكو با اشاره به اختلافات مسكو و لندن گفت: مي‌پذيرم كه انگليس و روسيه مدتي است رابطه‌اي دشوار دارند.

وي افزود: ما بايد درباره حوزه‌هايي كه همچنان اختلاف داريم صريح باشيم. روابط دو كشور پس از كشته شدن الكساندر ليتونيكو، يك مامور امنيتي پيشين روسي در لندن كه در سال 2006 رخ داد، به تيرگي گراييد.

بنا بر گزارش آسوشيتدپرس، كامرون ادعا كرد كه مسكو و لندن مي‌توانند با يكديگر براي حل تهديد به تروريسم همكاري كنند و بايد به نمايش اتحاد در برابر ايران ادامه دهند.

او در راستاي اتهامات غرب عليه برنامه هسته‌اي صلح‌آميز كشورمان گفت: ما بايد به همراه شركاي بين‌المللي‌مان براي ممانعت از آن‌كه كشورهايي نظير ايران به تسليحات هسته‌اي دست يابند، كار كنيم.

كامرون همچنين از روسيه خواست با انگليس و ديگر اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل براي كمك به تضمين ثبات در خاورميانه و شمال آفريقا همكاري نزديكي داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها