کد خبر: ۲۰۰۲۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن سابق استقلال مي‌گويد کساني در فوتبال ما هستند که مدرک مربيگري ندارند، اما هميشه تيم دارند.

جواد زرينچه، بازيکن سابق استقلال با بيان اين که رانتخواري و بده بستان‌ها در فوتبال ايران رخنه کرده، اظهار داشت: اگر من جواد زرينچه دوست وکيل و وزير يا با معاون استانداري رفيق بودم الان تيم داشتم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه صحبت‌هاي خود با اشاره به اين که اين قدرت رانتخواري سال‌هاست در فوتبال ايران شکل گرفته، گفت: افراد سودجو در برخي از رسانه‌ها افرادي را دارند که با آنها همکاري مي‌کنند به طوري که وقتي مصاحبه مي‌کني مصاحبه شما را کار نمي‌کنند و عکس‌ شما را چاپ نمي‌کنند.

وي تصريح کرد: متاسفانه نگاه شايسته‌سالاري نيست. يعني مديران ما بررسي نمي‌کنند که آيا کسي که به عنوان مربي استخدام مي‌کنند آيا شايستگي و توانايي اين کار را دارد يا خير؟ فکر مي‌کنم اين افراد با آن رانتخوارها و رابط‌ها سر وکار دارند و به اين شکل به کار خود ادامه مي‌دهند. افرادي همچون من هم که در تيم ملي بازي کرده‌ام و مدتي کاپيتان استقلال بوده‌ام، بايد خانشين باشيم.

وي افزود: افرادي همچون من از رابطه با واسطه‌ها فراري هستند زيرا من فکر نمي‌کنم کسي که بار فني داشته باشد با واسطه‌ها کار کند. کساني که دلالي مي‌کنند با افرادي همچون من راحت نيستند که مثلا بيايند به من بگويند ما براي نفر 700 ميليون قرارداد مي‌بنديم و 40 درصد را براي خودمان بر مي‌داريم. چون من رانتخواري نکرده‌ام سراعم نمي‌آيند.

بازيکن سابق استقلال در ادامه گفت: در فوتبال کشور ما کساني هستند که مدرک مربيگري ندارند، اما هميشه تيم دارند. برويد ببينيد اين مربيان چه کار مي‌کنند که هميشه تيم دارند؟!

وي در پايان خاطر نشان کرد: به نظر من مديران باشگاه‌ها بايد پاک کار کنند و با اين افراد واسطه‌گر همکاري نکنند تا بتوانيم روزي شاهد شايسته سالاري باشيم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها