کد خبر: ۲۰۰۱۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال کوويليا پرتغال دروازه‌بان تيم ملي ايران را براي حضور در اين تيم تاييد کرد.

 

عليرضا حقيقي، از هفته گذشته در کنار تيم دسته دومي کوويليا پرتغال تمرين مي‌کند تا در صورت تاييد سرمربي اين تيم دوران حرفه‌اي‌اش را در ليگ دسته دوم پرتغال ادامه دهد. سنگربان پيشين پرسپوليس پس از يک هفته حضور در تمرينات تيم کوويليا نظر سرمربي اين تيم پرتغالي را جلب کرده و به زودي با باشگاه کوويليا قرارداد مي‌بندد.

به گزارش تسنيم، فرانسيسکو چالو، سرمربي تيم فوتبال کوويليا به خبرگزاري «لوزا» پرتغال گفت: نظرم در مورد حقيقي مطلوب است و چراغ سبز را به او نشان مي‌دهم. او واقعاً يک دروازه‌بان بين‌المللي است و ما مي‌توانيم از تجربيات وي بهره‌مند شويم.

عليرضا حقيقي 25 ساله که 6 فصل در پرسپوليس تهران بازي کرد بين سال‌هاي 2011 تا 2012 در تيم روبين‌کازان از ليگ برتر روسيه عضويت داشته است.

سرمربي کوويليا تصريح کرد: تفکر عليرضا کاملاً واضح است. او مي‌خواهد با بازي در فوتبال اروپا خودش را به ترکيب تيم ملي ايران در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل برساند.

تيم فوتبال کوويليا در حال حاضر تنها يک دروازه‌بان به نام ايگور آراژو دارد. ديگر سنگربان اين تيم يعني پدرو تابوردا از ناحيه ليگامنت زانو پاي راست مصدوم شده و اين فرصت خوبي براي حقيقي است تا خود را هر چه سريع‌تر به تيم تحميل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها