کد خبر: ۲۰۰۰۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
اسطوره فوتبال فرانسه براي شروع فعاليتش به عنوان سرمربي اعلام آمادگي کرد.
زين‌الدين زيدان اعلام کرده که دوست دارد يک گام ديگر در مربيگري بردارد و در اين راه از راهنمايي‌هاي آنچلوتي و پرز قدرداني کرد.

ملي‌پوش سابق فرانسه که در سال 2011 به عنوان مدير ورزشي در سانتياگو برنابئو شناخته شد، با حضور سرمربي ايتاليايي در رئال به عنوان دستيار آنچلوتي انتخاب شد.

زيدان بعد از 6 ماه فعاليت به عنوان دستيار آنچلوتي تأکيد کرد که اکنون احساس مي‌کند آماده است تا شانس خود را با در دست گرفتن هدايت يک تيم امتحان کند.

وي اظهار داشت: براي ارائه دادن همه چيزم و اينکه پاسخ اعتمادي که به من شده را بدهم، هيجان‌زده هستم. علاوه بر همه اين‌ها رقابت در خون من است. تيم من تعادل خواهد داشت اما خط حمله آن نقطه اصلي آن است. بازي آنها ساده اما هجومي خواهد بود.

وي ادامه داد: جلب اعتماد من آسان نيست اما وقتي به کسي اعتماد کنم، مردم مي‌توانند مطمئن باشند. مي‌دانم که براي اين کار، براي انتقال تجربياتم و براي مفيد بودن آماده هستم و اگر هدايت تيمي را در دست بگيرم، در اين زمينه تلاشم بيشتر خواهد بود.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: محدوديت‌ها و آرزوهايم را مي‌شناسم. مي‌‌خواهم ببينم آيا توانايي رسيدن به اوج بلندپروازي‌هايم را دارم؟ همچنين مي‌خواهم ياد بگيرم، کار کنم و پيشرفت کنم.

زيدان که پس از انتقال از يوونتوس به رئال مادريد با اين تيم افتخاراتي را به دست آورده است؛ به دليل راهنمايي‌هاي پرز و آنچلوتي در زمان حضور وي در کادر فني تيم از اين 2 نفر قدرداني کرد.

وي اضافه کرد: به خاطر تمام چيزهايي که در رئال زير نظر آنچلوتي ياد گرفتم، از وي تشکر مي‌کنم. از رئيس باشگاه هم تشکر مي‌کنم. خوش‌شانس بودم که ارتباطي بر پايه احترام با کسي که مرا از تورين آورد، ساخته‌ام. بدون او هرگز به مادريد نمي‌آمدم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها