کد خبر: ۲۰۰۰۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
هافبک غنايي پيشين چلسي در آستانه ورودش به ايتاليا براي امضاي قرارداد با ميلان، سرمربي جديد اين تيم را انگيزه اصلي‌‌اش براي پيوستن به قرمزومشکي‌پوشان عنوان کرد.

 

مايکل اسين، هافبک غنايي چلسي شب گذشته (جمعه) در بدو ورودش به فرودگاه ميلان براي نهايي کردن قراردادش با قرمزومشکي‌پوشان اين شهر در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني ميلان اظهار داشت: من تمام تلاشم را براي ميلان انجام خواهم داد.

2 روز پيش با سيدورف صحبت کردم. اينکه سولي مونتاري (هافبک غنايي ميلان) زمينه انتقال من به ميلان را فراهم کرد، صحت دارد. من با او هم صحبت کرده‌ام و الان از اينکه در کنار او در ميلان هستم، خوشحالم. ميلان باشگاه فوق‌العاده‌اي است.

اسين ادامه داد: مي‌خوام از رومن آبراموويچ، مالک باشگاه چلسي، اعضاي تيم و ژوزه مورينيو به عنوان سرمربي تيم که به من فرصت بازي براي ميلان را دادند، تشکر کنم. من به خاطر کلارنس سيدورف تصميم گرفتم به ميلان ملحق شوم. او انسان بزرگي است و اميدوارم که روزي به يک سرمربي بزرگ هم تبديل شود. بي‌صبرانه منتظر انجام اولين باز‌ي‌ام براي ميلان هستم. در اين تيم بازيکناني بزرگ مانند کاکا و ماريو بالوتلي حضور دارند که دوست دارم کنار آنها بازي کنم.

اسين با جلب رضايت باشگاه چلسي به عنوان بازيکن آزاد به ميلان پيوست و انتظار مي‌رود با انجام تست‌هاي پزشکي اين تيم قرارداد خود که تا ماه ژوئن سال 2015 اعتبار دارد را نهايي کند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها