کد خبر: ۱۹۹۸۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
اتهام تباني در حال بررسي است
علاقمندان به ورزش اول مملكت مطمئنا در جريان رقابت‌هاي كشتي ماقبل فينال ليگ برتر هستند. جايي كه ثامن الحجج توانست خونه به خونه بابل را 4 بر 3 شكست دهد و به فينال راه يابد تا در فينال هم بار ديگر مقام قهرماني مسابقات را به دست بياورد. به گزارش بانك ورزش، پس از اتمام مسابقه بين اين دو تيم و باخت مشكوك شعبان اف، مديرعامل خونه به خونه در راهروهاي ورزشگاه آزادي با صداي بلند پژمان درستكار و محسن كاوه را به تباني محكوم كرده بود و مدعي بود مربيان ثامن الحجج، كشتي گير روس خونه به خونه بابل را با پرداخت مبلغي راضي كرده اند تا كشتي را واگذار كند. حالا علی شکری در خصوص اتفاقاتی که در دیدار دو تیم ثامن‌الحجج و خونه به خونه رخ داده به فارس مي‌گويد: پس از صحبت‌هایی که شعبان‌اف مطرح کرد مبنی بر پیشنهاد پرداخت رشوه به عنوان تبانی ما مسائلی را دنبال کردیم البته این کشتی‌گیر اعلام کرد که خودش این مبلغ را دریافت نکرده است تاکنون 3 جلسه تشکیل داده‌ایم و مسئولان ثامن‌الحجج این موضوع را تکذیب می‌کنند. بیشترین بحثی هم که شده در مورد مترجم تیم ثامن‌الحجج است که گفته می‌شود او چنین پیشنهادی را داده است حالا قرار است ما سه‌شنبه هفته جاری چهارمین جلسه خود را هم برگزار کنیم تا شواهد خود را مورد بررسی قرار دهیم و این مسئله روشن شود.
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد اینکه شعبان‌اف پس از مطرح شدن این مسائل ایران را ترک کرده یادآور شد: این کشتی‌گیر اظهارات خود را عنوان کرده و فقط بحث اثبات آن باقی مانده است. مترجم تیم کشتی ثامن‌الحجج این موارد را تکذیب می‌کند و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.
شکری در مورد اینکه آیا امکان دارد قهرمانی از تیم ثامن‌الحجج گرفته شود گفت: در مواردی از جمله دوپینگ و تبانی امکان دارد قهرمانی از تیم گرفته شود اگر این موضوع به اثبات برسد محرومیت در انتظار تیم متخلف خواهد بود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها