کد خبر: ۱۹۹۷۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
این هفته رو به پایان با اتفاقات زیادی مواجه بود.

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، این هفته رو به پایان برای ورزش ایران بیشتر از هر هفته دیگری پر فراز و نشیب بود.


در هر صورت این هفته رو به پایان با اتفاقات زیادی مواجه بود که مهمترین آنها عبارت است از:


دربی و بازهم نتیجه تکراری مساوی
هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر تحت تاثیر دربی و حواشی آن قرار داشت. دیداری که جمعه گذشته برگزار شد و با وجود هیاهوی زیاد و تبلیغات گسترده بازهم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. این چهارمین تساوی متوالی بود که در دربی‌های اخیر رقم خورد تا علاقمندان به فوتبال از آن به عنوان دربی صفر و حتی برخی دربی لعنتی یاد کنند که بجز اعصاب خردکنی و گرفتن وقت شان ثمره دیگری نداشت.


جلالی بالاخره از تراکتورسازی رفت
مجید جلالی که پیش از این استعفایش از سرمربیگری تیم تراکتورسازی با مخالفت مسئولان این باشگاه روبرو شده بود، شنبه گذشته برای دومین‌بار به صورت رسمی از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد. اینبار اما هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با این کناره‌گیری موافقت کرد. جمشید نظمی، مدیرعامل تیم تراکتورسازی یکشنبه گذشته ضمن اعلام این خبر گفت که تا زمان انتخاب سرمربی جدید، غلامرضا باغ آبادی به عنوان سرپرست فنی تیم امور کار را بر عهده خواهد داشت.


رئال مادرید در راه ایران
مسئولان باشگاه رئال مادرید به درخواست همتایان خود در تیم پرسپولیس برای سفر به ایران و انجام دیدار دوستانه با این تیم پاسخ مثبت دادند. هنوز تاریخ دقیق این دیدرا مشخص نشده اما طبق مذاکرات انجام شده قرار است رئال مادرید با ستاره های خود مانند کریستیانو رونالدو، ایکر کاسیاس، کریم بنزما، سرخیو راموس، گرت بیل و ... در کنار مربیان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان به تهران سفر کند. این خبر دوشنبه گذشته توسط محمد رویانیان تایید شد.

عابدزاده در بیمارستان
سه شنبه گذشته یک خبری برای چند ساعت باعث دل نگرانی جامعه ورزش شد و آن بستری شدن احمدرضا عابدزاده در بیمارستان بود. دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی که چند سال پیش به چند روزی را به حالت کما در بیمارستان به سر برد. اینبار هم عابدزاده به خاطر سر درد به بیمارستان مراجعه کرد و چند ساعتی را در بیمارستان بستری شد تا پزشکان و متخصصان بتوانند آزمایش‌های لازم را روی او انجام دهند. البته نتیجه آزمایش‌ها جای نگرانی باقی نگذاشت و عابدزاده خیلی زود مرخص شد.


کناره گیری رویانیان برای چندمین بار
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در طول سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر چندین بار از سمتش استعفا کرده بود پس از اینکه وزارت ورزش و جوانان پاسخ نامه‌هایش را نداد و از نظر مالی نیز به این باشگاه پرطرفدار کمک نکرد، با صدور بیانیه‌ای از باشگاه پرسپولیس کنار رفت. محمد رویانیان در این بیانیه تاکید کرده دولت قبلی کمر به عزل او بسته بود و حالا می‌رود تا پرسپولیس نفس بکشد.


رویانیان و شیرینی رفتند، پروین آمد، دایی ماند
به دنبال استعفای دوباره محمد رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره این باشگاه چهارشنبه تشکیل جلسه دادند. در این نشست با استعفای رویانیان موافقت شد ضمن اینکه از سوی اعضای هیات مدیره علی پروین به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد. با همه اینها رویانیان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باقی ماند ضمن تاکید شد کناره گیری علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس شایعه است و وی با قدرت در این تیم خواهد ماند. به دنبال این تغییر و تحولات سعید شیرینی هم از سرپرستی پرسپولیس استعفا کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها