کد خبر: ۱۹۹۶۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: «تونی اولیویرا با توجه به محبوبیتی که دارد می تواند به تراکتورسازی کمک کند.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج، محمد نصرتی درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل سورینت در جام حذفی عنوان کرد: «در این بازی مهم ترین هدف ما کسب پیروزی بود و اینکه بتوانیم به نیمه نهایی صعود کنیم. نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم و در ادامه هم روند مطلوبی داشتیم. هر چند که هنوز روی تیم فشار است و سعی می کنیم در مسابقات آینده روان تر بازی کنیم.»

 

وی درباره آسیب دیدگی خود در این مسابقه گفت: «در اواسط نیمه نخست بود که بازیکن سورینت روی پایم فرو آمد و اولش فکر کردم پایم شکسته است اما بعدا دیدم که انگشتانم کبود شده اند. خیلی درد داشتم و به همین دلیل در دقایق مانده تا پایان مسابقه به سختی به توپ ضربه می زدم. امیدوارم مشکلم برطرف شود و بتوانم به بازی ملوان برسم. هر چند هنوز این مساله قطعی نیست.»

 

مدافع تیم تراکتورسازی درباره وضعیت سرمربیگری این تیم گفت: «قبل از هر چیز از زحماتی که مجید جلالی کشید تشکر می کنم. ضمن اینکه باغ آبادی هم در زمان حضورش در تراکتورسازی انگیزه را به بازیکنان تزریق کرده و با روحیه بالایی به مصاف راه آهن رفتیم.»

 

وی ادامه داد: «من طی روزهای گذشته اسم های زیادی را شنیده ام که ممکن است سرمربی تراکتورسازی شوند. فکر می کنم تونی اولیویرا با توجه به محبوبیتی که دارد می تواند به تراکتورسازی کمک کند. من سال گذشته هم با او کار کردم و می دانم در سطح  بالایی قرار دارد.»

 

مدافع تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود در صورت عدم توافق مسئولان تراکتورسازی با تونی، قرار است حمید استیلی سرمربی این تیم شود گفت: «من در پرسپولیس که بودم افتخار شاگردی حمید استیلی را داشتم. او از نظر فنی فوق العاده است. همه می دانند در پرسپولیس چه اتفاقاتی بود که باعث شد او نتیجه لازم را نگیرد و اینکه از بازی اول حاشیه به یک تیم ورود کند نشان دهنده خیلی چیزهاست. استیلی در پرسپولیس مظلوم واقع شد و به نظرم ایثار کرد و پس از دو سال خون دل خوردن هم هرگز درباره اتفاقاتی که منجر به آن حواشی شد صحبتی نکرد و نگفت چه کسانی با او این رفتارها را کردند. در حالی که می دانم او از خیلی پشت پرده ها آگاه است اما یک بار هم نگفت که چرا مثلا در دربی، به عزیزترین افراد زندگی اش فحاشی کردند. شخصا معتقدم در شرایط فعلی او می تواند با بازیکنان و هواداران تراکتورسازی هم ارتباط خوبی برقرار کند.»

 

نصرتی افزود: «امیدوارم در نهایت هر اتفاقی می افتد به نفع تراکتورسازی باشد. ما بازی های حساسی را در سه جام پیش رو داریم و تیم باید جمع شود تا بتوانیم با آمادگی کامل وارد این مسابقات شویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها