کد خبر: ۱۹۹۶۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تهاجمی تیم فوتبال استقلال گفت: «حتي يک شکست در اين 7 بازي مي‌تواند باعث شود که ما قهرمان نشويم پس در تمام مسابقات با همه توان بازي خواهيم کرد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، سياوش اکبرپور مهاجمي است که در استقلال تبديل به يک هافبک مياني شده و انگار قلعه‌نويي مثل سابق از او گل نمي‌خواهد. سياوش معتقد است که خطاي پيام صادقيان روي او در تمام دنيا کارت قرمز داشت به جز ايران. با او مصاحبه‌اي ترتيب داده‌ايم که مي‌خوانيد:

 

* واقعا ضربه صادقيان محکم بود؟

- بله محکم زد. آنقدر که صداي همبازيان خودش هم درآمد!

 

* منظورت دعواي خلعتبري و صادقيان است؟

- خب در آن صحنه همه ديدند که چه اتفاقي افتاد اما داور تشخيص داد که صادقيان در زمين بماند و 90 دقيقه بازي کند.

 

* چرا استقلال در امور تهاجمي موفق نبود؟

- حساسيت بازي روي کار هر 2 تيم تاثير گذاشت. البته من نمي‌گويم خيلي خوب بوديم ولي به هدفي که داشتيم رسيديم.

 

* يعني هدفتان تساوي بود؟

- خب از نظر جدولي تساوي به نفع ما شد و حالا شانس خوبي داريم البته در بالاي جدول فولاد هم شرايط مطلوبي دارد و نبايد از اين تيم غافل شد.

 

* قبول داري بازي‌هاي باقي‌مانده استقلال خيلي سخت است؟

- بله هر بازي يک فينال است يعني ما بايد فکر کنيم تمام حريفان مثل پرسپوليس هستند حتي يک شکست در اين 7 بازي مي‌تواند باعث شود که ما قهرمان نشويم پس در تمام مسابقات با همه توان بازي خواهيم کرد.

 

* مثل اين‌که قلعه‌نويي در تمرينات گفته با نمايشي که شما بازيکنان داشتيد هوس کرده خودش دوباره بازي کند؟!

- بله البته اميرخان مي‌خواست به بچه‌ها شوک بدهد. او مي‌گفت من از شما بهترم. به هر حال انتظارات ايشان بالاست و ما هم بايد سعي کنيم در بازي‌هاي آينده بهتر ظاهر شويم و نتايج لازم را کسب کنيم.

 

* تو مدت‌هاست که در خط حمله بازي نمي‌کني؟

- خب اين به تصميم سرمربي تيم بستگي دارد. من بايد مجري دستورات کادر فني باشم چون فوتبال يک بازي گروهي است. اگر روزي تشخيص بدهند که من دوباره به خط حمله بروم حتما اين کار را مي‌کنم.

 

* يک زماني در همين استقلال تو و امثال عنايتي و سامره زوج خيلي خوبي ساخته بوديد؟

- بله آن سال‌ها جوان‌تر بودم ولي الان هم از تجربياتم بيشتر استفاده مي‌کنم. مهم آن است که تيم موفق شود و نتيجه بگيرد. من اگر بيرون هم بنشينم اعتراضي نخواهم کرد.

 

* رقيب اصلي استقلال براي قهرماني چه تيمي است؟

- از هيچ حريفي نبايد غافل شد هرچند که فکر مي‌کنم فولاد امسال تيم خطرناکي است و پرسپوليس هم مهره‌هاي خوبي دارد ولي سرنوشت قهرماني دست خودمان است و نمي‌خواهيم جام را به کسي تعاريف بزنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها