کد خبر: ۱۹۹۶۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر ما تمام بازي‌هاي باقي مانده را ببريم صددرصد قهرمان خواهيم شد.»‌

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سيد جلال حسيني در اکثر بازي‌هاي پرسپوليس وظايف دفاعي خود را به نحو احسن انجام مي‌دهد و نيم‌نگاهي هم به امور تهاجمي دارد.

 

سيدجلال درباره مشکلات مالي پرسپوليس هم حرف‌هاي جالبي مي‌زند: «واقعا من نمي‌دانم چه مشکلي با پرسپوليس دارند که به تيم ما پول نمي‌‌دهند؟! چطور مي‌شود يک تيم ‌40 ميليارد هزينه کند اما به پرسپوليس 5 ميليارد هم ندهند؟! من نمي‌گويم بازيکنان ما تا حالا پولي نگرفته‌اند، اتفاقا قبل از داربي پول گرفتيم ولي حرف من کلي است.»

 

مدافع پرسپولیس در ادامه گفت: «الان ‌24 بازي از ليگ گذشته و بسياري از بازيکنان ما 50 درصد از مبلغ کل قراردادشان را هم دريافت‌ نکرده‌اند و اين خيلي بد است در‌حالي‌ که حداقل 3، 4 تيم صنعتي اصلا چنين مشکلاتي ندارند و درواقع فشار مالي روي بازيکنانشان نيست.»

 

حسینی می گوید همچنان برای قهرمانی امیدوار است: «بازي‌هاي باقي مانده پرسپوليس حداقل روي کاغذ ساده‌تر از استقلال به نظر مي‌رسد ولي ما ديگر حق نداريم امتياز از دست بدهيم. من مطمئن هستم استقلال در ‌7 بازي آخرش امتيازات زيادي از دست مي‌دهد چون بازي‌هاي سختي در پيش دارد. اگر ما تمام بازي‌هاي باقي مانده را ببريم صددرصد قهرمان خواهيم شد.»‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها