کد خبر: ۱۹۹۶۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا از عملکرد ليونل مسي، ستاره آرژانتيني تيمش در بازي برابر لوانته در جام حذفي اسپانيا تمجيد کرد.

جراردو مارتينو تاکيد کرد ليونل مسي در چهار گلي که بارسلونا در برابر لوانته به ثمر رساند، کاملا موثر بود و با حضور خود در ميدان توانست روند بازي را که بد پيش مي رفت، تغيير دهد. مارتينو که در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي سخن مي گفت، تاکيد کرد مسلما هر گاه مسي در ميدان حضور مي يابد روند مسابقه را به نفع بارسلونا تغيير مي دهد. وي افزود در چنين مسابقاتي که بارسلونا فضاي کمي براي بازي دارد، تنها بازيکناني مثل ليونل مسي مي توانند گره بازي را بگشايند.

در بازي چهارشنبه شب تيم هاي بارسلونا و لوانته، در شرايطي که کاتالانها يک بر صفر از حريف عقب بودند، کريستيان تلو با استفاده از پاس ليونل مسي به سمت دروازه حريف شليک کرد که توپ پس از برخورد با دفاع حريف وارد دروازه شد تا بازي به تساوي کشيده شود.

در ادامه مسابقه نيز کريستيان تلو با استفاده از پاسهاي خوب ليونل مسي، برنده چهار توپ طلاي جهان، توانست سه بار در دقايق شصت، هشتاد و يک و هشتاد و شش دروازه لوانته را باز کند.

مارتينو ضمن تمجيد از عملکرد مسي تاکيد کرد مسي در اين بازي گل نزد اما سه پاس گل داد تا بارسلونا بتواند با گلهاي کريستيان تلو نتيجه بازي را به نفع خود تغيير دهد. مارتينو افزود مهم اين است که ليو در زمان هايي که ما نياز داريم به کمک تيم مي آيد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، ليونل مسي بيست و شش ساله روز چهارشنبه چهارصدمين بازي خود را با پيراهن بارسلونا به ميدان رفت. وي که در سال دو هزار و چهار به بارسلونا پيوست، تا کنون با اين تيم بيست و يک عنوان قهرماني به دست آورده و سيصد و سي و يک گل زده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها