کد خبر: ۱۹۹۲۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲

سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر اسپانیول به تمجید از عملکرد ایکر کاسیاس پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید موفق شد با درخشش کریم بنزما و ایکر کاسیاس اسپانیول را شکست دهد تا روند موفقیت‌آمیز خود را در جام حذفی اسپانیا نیز ادامه دهد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش برابر اسپانیول در جام حذفی درباره درخشش کاسیاس گفت: باید به کاسیاس تبریک گفت. او بازی خیلی خوبی برابر اسپانیول داشت و چندین بار دروازه تیم ما را نجات داد. او شایسته این رکورد بوده است که 500 دقیقه دروازه تیم ما را بسته نگه دارد. حضور کاسیاس در زمین خیلی به بازیکنان رئال کمک می‌کند. او در هر بازی که به میدان رفته است موثر بازی کرده و در این دیدار برابر اسپانیول ما را نجات داد. دروازه‌بان شماره یک رئال هم او و هم دیگو لوپس است.

کارلتو در ادامه گفت:‌ بازی سختی را در زمین حریف برگزار کردیم. اسپانیول در خانه تیم متفاوتی است و شکست دادن انها ساده نیست. فکر می کنم بنزما و بیل در این دیدار خوب ظاهر شدند و عامل برتری ما برابر اسپانیول بودند. بازی در جام حذفی اسپانیا با لیگا متفاوت است. اسپانیول در نیمه دوم این دیدار بسیار متفاوت با بازی هایش در لیگا ظاهر شد. آنها در نیمه دوم برتر از ما بودند و این نشان می‌دهد که رقابت در جام حذفی اسپانیا نزدیک است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در ادامه گفت: از بازی تیمم تا دقیقه 60 راضی هستم. بازیکنانم دستورات تاکتیکی را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کردند اما پس از ان اسپانیول تیم برتر میدان بود. در این دیدار تلاش زیادی داشتیم و پیروزی سختی را برابر اسپانیول به دست آوردیم.

سرمربی رئال مادرید در طول بازی با اسپانیول چند بار با خاویر آگیره سرمربی اسپانیول به صحبت پرداخت. او درباره موضوع صحبت هایش با سرمربی اسپانیول گفت: یک سری موضوع شخصی بود که باعث شد در جریان مسابقه با هم صحبت کنیم که ترجیح می‌دهم چیزی نگویم. با این حال اگر اگیره دوست دارد تا موضوع حرف هایمان را به شما بگوید، می تواند.

ایکر کاسیاس کاپیتان رئال مادرید در بازی شب گذشته درخشش خوبی برابر اسپانیول داشت و بارها مانع گلزنی مهاجمان اسپانیول شد. او اکنون رکورد بسته نگه داشتن دروازه خود را در رئال مادرید به 502 دقیقه رسانده است. کاسیاس آخرین بار در بازی با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا دروازه خود را باز شده دیده است.

او پس از پایان مسابقه درباره شرایطش در رئال مادرید گفت دوست دارد فصل آینده هم در تیم رئال مادرید باقی بماند. کاسیاس پس از پایان مسابقه گفت: تیم ما در 3 جام در حال بازی است و در هر بازی هم دروازه‌بان آماده‌تر بازی می کند. لوپس در این فصل بسیار آماده بوده است و توانسته بازی های خوبی برای رئال‌مادرید انجام دهد.

کاسیاس در ادامه گفت: دوست دارم فصل آینده هم در رئال مادرید بمانم. از حضور در مادرید لذت می‌برم و برنامه ای برای جدایی از جمع رئالی‌ها ندارم.

سانتی کاسورلا هافبک اسپانیایی آرسنال روز گذشته پیش از دیدار رئال مادرید و اسپانیول به ایکر کاسیاس توصیه کرد در زمان نقل و انتقالات ژانویه رئال‌مادرید را ترک کند.

کاسیاس از منچستر‌سیتی در لیگ انگلیس پیشنهاد بازی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها