کد خبر: ۱۹۹۲۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
در حمله هوایی رژیم صهیونیستی که صبح امروز(چهارشنبه) خودرویی را در شمال نوار غزه هدف قرار داده بود دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، اشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت در دولت حماس خاطرنشان کرد: در حمله هوایی اسرائیل که یک خودروی غیر نظامی در منطقه "بیت حانون" در شمال نوار غزه را هدف قرار داده بود، احمد الزعانین، 21 ساله و محمد الزعانین 23 ساله به شهادت رسیدند.

در همین حال یک منبع امنیتی تصریح کرد که هواپیمای رژیم صهیونیستی دست کم یک موشک به سمت خودروی این دو فلسطینی شلیک کرد.

شاهدان عینی عنوان داشتند که این دو تن وابسته به گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بودند اما تاکنون این جنبش رسما این مساله را تاکید نکرده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: افرادی که در شلیک موشک به اسرائیل دست داشته و برای حملات روزهای آتی نقشه می‌کشیدند با موفقیت هدف قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که احمد الزعانی یکی از مسئولان برجسته جبهه خلق برای آزاد سازی فلسطین بوده است و در شلیک موشک در هنگام تشییع جنازه آریل شارون، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در 15 ژانویه دست داشته است.

در این بیانیه آمده است: احمد الزعانی پیشتر عضو جهاد اسلامی بوده است و سپس به جبهه مردمی آزاد سازی فلسطین پیوسته و از سال 2009 در چندین حمله علیه اسرائیل دست داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها