کد خبر: ۱۹۹۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
شاهزاده "خالد الفیصل" حاکم مکه مکرمه به طور مستقیم پیگیر این مسأله است تا هر چه سریع تر پایان یابد. چنین مشکلی در گذشته نیز برای عمره گذارانی از مصر، تونس و الجزایر نیز به وجود آمده بود اما فورا حل شد.

به گزارش 598 به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از شهر مکه مکرمه در عربستان حاکی از آن است که در پی تأخیر پرواز عمره گذاران عراقی که تعدادشان بیش از سه هزار نفر بود، آنان به خیابان های مکه ریخته و برخی از خیابان ها را بستند.

گفته می شود پس از بسته شدن این خیابان ها توسط عمره گذاران عراقی، نیروهای امنیتی و پلیس عربستان سعودی فورا وارد عمل شده تا به بحران به وجود آمده پایان دهند و خیابان های بسته شده را مجددا باز کنند.

در پی این حادثه که حدود 20 دقیقه به طول انجامید، مسئولان فرودگاه اعلام کردند که مسئول این تأخیر شرکت هواپیمایی عراق است و نه عربستان سعودی.

در همین راستا "سعد القرشی" رئیس کمیته ملی حج و عمره در اتاق بازرگانی عربستان سعودی طی اظهاراتی گفت: خیابان های بسته شده باز شدند و این مشکل در حال بررسی است و امیدواریم که مشکل این عمره گذاران طی 24 ساعت آینده حل شود.

وی در ادامه افزود: شاهزاده "خالد الفیصل" حاکم مکه مکرمه به طور مستقیم پیگیر این مسأله است تا هر چه سریع تر پایان یابد. چنین مشکلی در گذشته نیز برای عمره گذارانی از مصر، تونس و الجزایر نیز به وجود آمده بود اما فورا حل شد. عامل این مشکل کشور سعودی نیست لذا این عمره گذاران حق چنین کاری را ندارند.

گفتنی است این عمره گذاران عراقی قرار بود یک یا دو روز پس از عید فطر به کشورشان بازگردند اما شرکت هواپیمایی عراق هر روز پروازش را عقب انداخته و برای عمره گذاران بهانه ای آورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
یاد بگیرن بخصوص اهل سهمیه و جایزه ؟!
--------
یا زنگی یا رومی..
یا حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها