کد خبر: ۱۹۸۹۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: «مگر مردم چقدر درآمد دارند که فوتبالیست‌ها برای این نوع فوتبال میلیاردی پول بگیرند!»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا، حسن روشن در خصوص دربی 78 و انتقادات مطرح شده به این مسابقه گفت: «عملکرد استقلال و پرسپولیس در این رقابت به قدری ضعیف و تاسف برانگیز بود که همه ناامید شدند و در سالی که قرار است به جام جهانی برویم، چنین نمایشی بسیار ناراحت کننده بود. دو تیم به غیر از زیر توپ زدن و درگیر شدن با یکدیگر آن هم بدون توپ، هیچ برنامه ای نداشتند و همه در این دربی سرکار بودند. همین بازی چلسی و منچستریونایتد را مردم دیدند و مطمئنا از نمایش این دو تیم آبی و قرمز لذت بردند. بازیکنانشان نه بی احترامی کردند و نه خشونت بی دلیل داشتند. بهتر است کمی از آنها یاد بگیریم و فقط حرف نزنیم.»

 

وی با انتقاد از صحبت های مدیران استقلال و پرسپولیس مبنی بر عدم حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: «از صحبت های فتح الله زاده و رویانیان واقعا تعجب کردم. اصلا دربی چه ربطی به پول و مسائل مالی دارد! پس این همه مردم و هوادار که از شب قبل از مسابقه بیرون ورزشگاه منتظر می مانند، جواب آنها را چه کسی می دهد! تعصب و غیرت کجا رفته است! همه دوست دارند با لباس یکی از دو تیم در دربی حضور پیدا کنند اما این بازیکنان چنین حس مسئولیتی ندارند. مگر مردم چقدر درآمد دارند که فوتبالیست ها برای این نوع فوتبال میلیاردی پول بگیرند! این که طلبکارانه درخواست پول می کنند، بسیار وقیحانه است و هزینه کردن از بیت المال کاری ندارد.»

 

روشن گفت: «مطمئنا اگر باشگاه استقلال به اسم فتح الله زاده بود، هیچ وقت چنین ریخت و پاش هایی نمی کرد و هوای پولش را داشت. فتح الله زاده تا الان خیالش راحت بود که پول راحت می آید و می تواند بی دلیل و هر طور که دوست داشت هزینه کند. همین فتح الله زاده دسته گل هم بگیرد، به حساب وزارت ورزش و جوانان می گیرد و پولش را از این وزارتخانه می خواهد. مگر یک کارمند یا دکتر یا مشاغل دیگر چقدر درآمد دارند که این فوتبالیست ها در یک شب، مسیر بیش از یکصد سال را طی می کنند! روی پول هایی که به این دو باشگاه داده شده باید نظارت جدی شود که در کجا هزینه می شود و از وزارت ورزش و جوانان می خواهم به طور جدی این موضوع را پیگیری کند. هواداران از این وضعیت ناراضی هستند و با تحریم کردن دربی و نرفتن به استادیوم حرف خود را رساتر مطرح کنند تا دربی درست شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها