کد خبر: ۱۹۸۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۱ شهريور ۱۳۹۰
خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور موافقت اصولی خود برای ابلاغ و معرفی تمامی اعضای هیئت امنای جدید دانشگاه آزاد را اعلام کرده است.
 
به گزارش 598 فرهاد دانشجو عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس‌جمهور اسامی 3 منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی را به هیئت امنای جدید دانشگاه آزاد ابلاغ و معرفی کرده است؟ گفت: هنوز در این خصوص از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ حکم و معرفی انجام نشده است.
 
وی درباره اخبار برخی رسانه‌ها مبنی بر ابلاغ این احکام، گفت:‌ این اخبار را می‌شنوم اما هنوز رئیس‌جمهور سه منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی را به هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ و معرفی نکرده است.
 
دانشجو در پاسخ به این سؤال که آیا از برگزاری اولین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اطلاعی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: از این موارد هیچ اطلاعی ندارم.
 
پیش از این حسن غفوری فرد رئیس هیئت نظارت و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های کشور از ابلاغ اسامی 3 عضو منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت امنای جدید دانشگاه آزاد خبر داده بود.
 
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شب گذشته جلسه‌ای با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از اعضای دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص بررسی وضعیت هیئت امنای جدید دانشگاه آزاد تشکیل شد.
 
خبرها حاکی از آن است که در این جلسه رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، موافقت اصولی خود برای ابلاغ و معرفی تمامی اعضای هیئت امنای جدید دانشگاه آزاد را اعلام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها