کد خبر: ۱۹۸۸۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۳۰ دی ۱۳۹۲
وب‌سایت کدآمایی، در گام اول سعی دارد تا این ۴ مدل را به طورِ جامع معرفی کند.
به گزارش پایگاه 598، وبسایت «کدآمايي» به منظور تبيين الگوها و پارادايم‌هاي اصلي اقتصاد در تاريخ بشري و ارائه‌ي الگوي مطلوب ايراني – اسلامي در حوزه‌ي اقتصاد و معيشت، توسط انديشکده يقين (مرکز بررسي‌هاي دکترينال)، راه‌اندازي گردید.

در دهه‌هاي اخير، پس از شکست‌هاي متعددي که تئوري‌هاي مدرن اقتصادي با آنها مواجه شده‌‎اند، لزوم پايه‌ريزي دانش بومي در حوزه‌ي اقتصاد، بيش از پيش خود را نشان داده است. همان‌طور که امام خامنه‌اي بارها و بارها به ضرورت اين مسئله اشاره نموده و بر توليد علم بومي امر فرموده‌اند.



در اين زمينه، پايگاه اينترنتي «کدآمايي» به عنوان انديشکده‌اي مجازي و تخصصي در حوزه‌ي اقتصاد، تلاش دارد از ره‌گذر نقد و تحليل تئوري‌هاي موجود اقتصادي و بررسي انتقادي نتايج عملي آنها، راه را براي تبيين وضع مطلوب هموار کند. به اين ترتيب، «کدآمايي» محفلي است براي توليد علم بومي در حوزه‌ي اقتصاد.

 وب‌سایت کدآمایی، در گام اول سعی دارد تا این ۴ مدل را به طورِ جامع معرفی کند. سپس با نقد، تحلیل و تبیینِ عمل‌کرد این ۴ مدل در گذشته و امروز، زمینه را برای تبیینِ یک مدل معیشتیِ جدید، برای دست‌یابی به وضع مطلوب در آینده فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها