کد خبر: ۱۹۸۷۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۳۰ دی ۱۳۹۲
سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: «فعلا جز من هیچ فردی در کمیته اخلاق حکم ندارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج، علی اکبر محمدزاده درباره اینکه با توجه به حکمی که از باشگاه استقلال داشته و به عنوان رییس کمیته انضباطی این باشگاه فعالیت می کرد آیا در استقلال می ماند اظهار داشت: «من پس از دریافت ابلاغم از سوی فدراسیون فوتبال، استعفایم را به باشگاه استقلال تحویل دادم. طبق اساسنامه فیفا حضور همزمانم در باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ممکن نبود و به همین دلیل از باشگاه استقلال رسما جدا شده ام.»

 

وی افزود: «در حال ساماندهی امور مربوط به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هستیم تا بتوانیم بر اساس چارت رسمی فیفا این کمیته را سامان بدهیم. فکر می کنم طی روزهای آینده نفرات و احکام مرتبط پس از تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال معرفی خواهند شد.»

 

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا علیپور در این کمیته ابقا شده است گفت: «فعلا جز من هیچ فردی در کمیته اخلاق حکم ندارد. در آینده وضعیت افراد حاضر در این کمیته روشن خواهد شد.»

 

محمدزاده درباره اینکه آیا اتفاقات رخ داده در دربی میان بازیکنان دو تیم مورد توجه کمیته اخلاق فدارسیون خواهد بود یا نه عنوان کرد: «این موضوعات چون در داخل زمین اتفاق افتاده در حیطه وظایف کمیته انضباطی است و کمیته اخلاق به آن ورود نمی کند. هر جا بحثی در خارج از زمین فوتبال رخ داد ما به آن ورود می کنیم و پیگیر می شویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها