کد خبر: ۱۹۸۶۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۹ دی ۱۳۹۲
تصور كنيد اخراج نشدن دو بازيكن استقلال و پرسپوليس كه از اصلي‌ترين رقباي تيم كرانچار به حساب مي‌آيند، تا چه اندازه مي‌تواند در سرنوشت قهرماني سپاهان تأثير بگذارد؟
نوع برخورد داوري با پيام صادقيان و آندرانيك تيموريان در دربي 78 كه تحت تأثير جو حاكم بر اين بازي حساس و خداحافظي سعيد مظفري زاده قرار داشت، علاوه بر كارشناسان فوتبالي و تيم هاي سرخابي پاي يك ضلع سومي را هم به اين مثلث باز مي‌كند. در واقع در اين ماجرا، سپاهان شايد پنهان‌ترين آسيب‌ديده داوري دربي محسوب شود. در حالي كه كرانچار و شاگردانش براي رسيدن به قهرماني در رقابتي بسيار نزديك با رقيبان دست و پنجه نرم مي كند، حتي كوچكترين اتفاقات و امتيازها هم مي‌تواند تأثير فراواني در سرنوشت اين تيم اصفهاني داشته باشد. در چنين شرايطي تصور كنيد اخراج نشدن دو بازيكن استقلال و پرسپوليس كه از اصلي‌ترين رقباي تيم كرانچار به حساب مي‌آيند، تا چه اندازه مي‌تواند در سرنوشت قهرماني سپاهان تأثير بگذارد؟ دو اخراجي كه هم جاي خالي‌شان بر نتيجه دربي تأثير مي‌گذاشت و هم محروميتشان بازي‌هاي بعدي اين دو تيم را با چالش رو به رو مي‌كرد و چه بسا مجموع تمام اين اتفاقات مي‌توانست در نهايت به سود سپاهان تمام شود.
پيام صادقيان و آندو تيموريان اما اخراج نشدند تا يكبار ديگر ثابت شود كه فقط اسم سپاهان درباره مسائل داوري بد دررفته... مُهر حمايت فدراسيون از اين تيم اصفهاني، هنوز روي پيشاني شاگردان كرانچار است و در شرايطي كه بازيكنان سپاهان هرروز زير بار شايعه حمايت داوري بيشتر از قبل كمر خم مي‌كنند، در تهران بازيكنان تيم هاي رقيب، به راحتي با مماشات داوري از كارت قرمز و محروميت‌هاي ناشي از آن فرار مي‌كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها