کد خبر: ۱۹۸۵۸۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۲۸ دی ۱۳۹۲
شهردار ورامین تصریح کرد: مسئولان از ابتدای امر در صحنه حضور داشتند و اکنون که آب چاه کاملاً خالی شده است باز هم کسی در چاه پیدا نشده و این احتمال تقویت شده است که کسی در چاه وجود ندارد.

به گزارش پايگاه 598؛ علی حیدریان، شهردار ورامین در گفتگو با سایت دانا در خصوص این خبر که نوجوانی 6 روز در چاه آب افتاده و هنوز بیرون نیامده است اظهار داشت: ما از سه روز پیش تا کنون در اطراف چاه مشغول کار هستیم؛ 3 روز است که آتش نشانی در حال عملیات تخلیه چاه و تجسس است.


وی افزود: از تهران هم نیرو آمده است؛ اما تقریباً به این نتیجه رسیده ایم که کسی درون چاه نیست؛ چرا که یک نفر در اداره آگاهی اعتراف کرده است که شخصی را کشته و درون یک کانال انداخته است.

شهردار ورامین ضمن اشاره به تلاش های مستمر شهرداری و آتش نشانی اظهار داشت: طی 3 روز اول به دنبال یافتن جسد در کانال بودیم که دوباره شخص اعتراف کرد وی را در چاه دیگری انداخته است و از آن روز تا کنون به دنبال یافتن جسد وی در چاه هستیم.

حیدری یادآور شد: مسئولین از ابتدای امر در صحنه حضور داشتند و اکنون که آب چاه کاملاً خالی شده است باز هم کسی در چاه پیدا نشده و این احتمال تقویت شده است که کسی در چاه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: جستجو ها در لجن های کف چاه همچنان ادامه دارد و در ساعت یک امروز جلسه ستاد بحران را باحضور فرماندار برای پیگیری تشکیل می دهیم.

شهردار ورامین بیان داشت: در مدت یک روزی که امکانات و آتش نشانی تهران نیز در صحنه حضور داشت جستجو ها به نتیجه نرسید و کسی در آن چاه پیدا نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها